POSSIBLE Games ii provoaca pe fanii jocurilor pe mobil la o prima aventura intergalactica. “Merchants of Space” este un joc de tip manager ce se desfasoara in spatiul cosmic si care se bucura de o grafica impresionanta, asa cum deja ne-a obisnuit POSSIBLE Games. Jucatorii sunt introdusi intr-o atmosfera unica, cu vizualuri impresionante, realizate special pentru a-i tine in priza si captivati cat mai mult timp.

„ Datorita noului nostru sistem de interfata a utilizatorului am reusit sa modificam ecranele din joc fara sa reconstruim intregul joc. Informatiile din joc se incarca dinamic, ceea ce permite ca multe mecanici din cadrul ljocului sa fie incarcate rapid. Colectarea si analizarea datele de la jucatori se realizeaza in timp real, ceea ce ne face sa ne bucuram de o experienta de joc impecabila,” a explicat   Dániel Moró, Lead Game Designer.

Scopul jocului, disponibil in AppStore, este de a-i face pe jucatori sa isi construiasca si dezvolte propriul imperiu spatial, prin colonizarea de noi teritorii si prin negocierile cu prietenii din joc. Astfel, jucatorii vor ajunge sa descopere spatiul prin dezvoltarea propriei navete spatiale.

Mecanicile din joc sunt simple si la indemana oricarui pasionat de jocuri de strategie. Dupa cumpararea si vinderea castigurilor obtinute, jucatorii obtin “puncte federale”, care vor servi ca baza pentru pozitia lor in clasament. Daca se negociaza cu navetele spatiale care sustin Federatia se castiga mai mult bani, dar mai putine puncte federare, in timp ce prin negocierea cu navetele inamice se obtin mai multe puncte federale si mai putin bani.

Dezvoltatorii au avut insa grija nu numai la aspectele tehnice ale jocului si la experienta pe care acesta o va avea cu consumatorul. Intreaga lansare trebuia sa se bucure de cel mai bun moment. Prin urmare, nimic nu a fost lasat la intalmplare nici in ceea ce priveste data lansarii jocului, aceasta fiind special aleasa in timpul asteptarii pline de nerabdare a lansarii cinematografice a noilor episoade Star Wars. Un target pasionat pe aventuri spatiale pe care atat celebra productie hollywoodiana, cat si „Merchants of Space” il impart.

POSSIBLE Games, parte din POSSIBLE Worldwide, nu se afla la primul joc de succes. Agentia de publicitate s-a intors recent de la cel mai mare si important festival de publicitate din lume cu un Bronze Lion pentru „Adventures of Poco Eco” – un joc de aventura, care pune mult focus pe muzica si pe calitatea exceptionala a designului si a graficii. Jocul se desfasoara intr-o lume extraordinara din punct de vedere vizual, care te capteaza inca de la vederea primului trailer. Compania este de asemenea cunoscuta pentru jocuri si aplicatii precum “Small & Furious”, “The End App”, “Die Hard Game”, Totoya Creatures.

POSSIBLE CEE este o agentie digitala full-service cu o experienta de peste 17 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Tesco, Carrefour, Air France KLM, Sanofi – Aventis, MOL, Accenture Services, 1Hotels, Delaco, P&G, Coca – Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, ATV, Minimax, Generali, AXA, etc. Agentia ofera servicii de  strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising. De asemenea, POSSIBLE este o forta la nivel mondial digital, fiind o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1300 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP. Lista impresionanta de clienti internationali cuprinde: AT&T, Barclay’s, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda, Starwood, World Wildlife Fund, Absolut Vodka, Michael Kors, Canon, Nike, Audi, Sony Playstation, Pringles, etc.

In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Olanda, Ungaria, Romania, Rusia, Suedia.