Kapsch BusinessCom sprijină McDonald´s Austria în procesul de implementare a noului său concept pentru familii și echipează un număr de restaurante selecționate cu dispozitive Apple iPad instalate permanent. Clienții se pot acum juca, naviga pe web sau utiliza diverse aplicații în mod gratuit. Cu ajutorul unui software dezvoltat de Kapsch special pentru acestea, dispozitivele sunt controlate centralizat, acestea putând fi cu ușurință resetate la configurările originale după utilizarea de către clienți. De asemenea, angajații restaurantelor au la dispoziție o soluție simplă de mentenanță creată special în acest scop. „Telcomanda iPad” pentru smartphone-uri oferă angajaților o modalitate facilă de a controla cu telefonul mobil fiecare dispozitiv Apple și de a-l reseta, dacă este necesar. Această nouă ofertă va face restaurantele McDonald´s și mai atractive pentru familii, iar compania beneficiază la rândul ei de un noul canal interactiv de comunicare cu oaspeții săi.

„A fost important pentru noi să găsim un partener care să poată dezvolta o soluție personalizată și care să ne asiste de-a lungul întregului proces, de la planificarea conceptului până la implementare, preluând de asemenea mentenența dispozitivelor,” explică Holger Hirmann, Director Development & Real Estate McDonald´s Austria. Cerințele ridicate și timpul foarte scurt de realizare, cu doar patru săptămâni pentru planificare și instalare, au fost cele mai mari provocări ale acestui proiect. iPad-urile trebuiau să fie protejate împotriva modificărilor nedorite ale setărilor, fără a le diminua însă capacitatea la care puteau fi folosite. În plus, trebuia găsită o metodă simplă pentru a șterge imediat după fiecare utilizare conținutul de natură personală și setările clientului anterior. „Suntem obișnuiți să lucrăm într-un ritm rapid și ne bucurăm că am putut să menținem acest ritm alături de Kapsch. Restaurantul de test a fost gata în doar o săptămână,” spune Hirmann, impresionat de implementarea rapidă și eficientă realizată de către Kapsch.

Proiectul relizat în colaborare cu Kapsch face parte din noul concept McDonald´s adresat familiilor. Scopul este acela de a face restaurantele și mai atractive pentru familii cu ajutorul noilor oferte. În următoarele săptămâni, alte 15 restaurante vor fi echipate cu iPaduri

Kapsch livrează o soluție impresionantă

„Abordarea noastră a fost aceea că un iPad trebuie să rămână un iPad, însemnând ca utilizatorii să îl poată opera într-un mod familiar. Acest obiectiv a fost atins cu ajutorul soluției noastre simple și eficiente,” explică Jochen Borenich, MBA, CEO al Kapsch BusinessCom. „În calitate de unic Apple Authorized System Integrator în Austria, suntem implicați în numeroase proiecte axate pe modul în care dispozitivele mobile pot fi utilizate în mod optim în mediul de business și integrate în strategiile companiilor. O soluție precum cea de la McDonald´s poate fi bineînțeles extinsă cu ușurință și în alte industrii, adresându-se de asemenea magazinelor sau hotelurilor,” adaugă Borenich.

iPadurile din restaurante sunt conectate la un sistem central de control. Componentele software ale acestui sistem, dezvoltat de Kapsch, permit resetarea dispozitivelor printr-o simplă apăsare de buton. Acest lucru are loc în mod automat o dată pe zi. Schimbul de informații se desfășoară prin Kapsch Cloud, cu ajutorul acestui serviciu putând fi accesate informații despre statusul iPadurilor sau transmise comenzi manuale de resetare. Resetarea poate fi făcută oricând chiar și de către clienți, prin intermediul acestei aplicații. Pentru a facilita mentenanța rapidă și simplă la distanță, centrul de control Kapsch iPC este accesibil prin Internet via Remote Desktop în orice moment. Kapsch preia responsabilitatea pentru întreaga operare a iPadurilor puse la dispoziția clienților, ceea ce înseamnă că nici o sarcină de suport nu cade în seama angajaților restaurantelor.

Cu această soluție, McDonald´s poate, de asemenea, să încarce pe dispozitive informații despre ofertele curente, precum și orice alt tip de conținut, în funcție de grupul țintă de clienți.

Managementul profesionist și conceptul de securitate avansat protejează iPadul împotriva schimbărilor de configurație răuvoitoare și permite administrarea centrală a conținutului, în conformitate cu legile austriece pentru protecția copilului.