Noua soluție combină într-un mod unic cele mai bune practici de Customer Service, cu platforma software de top Genesys 8, pentru pentru a furniza clientilor enterprise o solutie cu un TCO redus.
Genesys, furnizor de top de soluții de Customer Service, a anunțat lansarea Genesys One – o soluție revolutionara de Customer Service pentru intreaga gama de clienti enterprise, inclusiv categoria mici si mijlocii.
Ca parte a unei soluții software unice, Genesys One grupează într-un mod unic intr-un singur pachet caracteristicile performante ale Contact Center-ului Genesys cu cele mai inovatoare si eficiente practici de Customer Service, sub forma de template-uri și de aplicații, asigurând o implementare rapidă și facilă a centrului de contact de ultima generație. Pentru prima data, intreaga gama de clienti enterprise, incluzand companiile mici si mijlocii, pot beneficia de o tehnologie avansată combinată cu strategiile inovatoare de Customer Service dezvoltate de Genesys pe parcursul a peste 20 de ani de experienta cu organizatii de top din intreaga lume.
Date fundamentale:
Soluție multifuncțională de tip all-in-one bazata pe solutia software de top Genesys 8 – Genesys One este construita pe baza suitei software Genesys 8 de top în industria de Contact Centers, incluzand Platforma Genesys Customer Interaction management bazata pe protocolul SIP. Soluția furnizează capacități avansate de Customer Service ca parte a unui singur pachet software, inclusiv rutarea cea mai bună din clasa sa, agent desktop și raportarea. Genesys One sustine si valorizeaza ecosistemul Genesys SIP pentru a oferi o solutie completa, inclusiv telefonie si end points.
Abordare inovatoare a implementării rapide – Genesys One propune o instalare cu preț fix pentru implementarea în termen de maxim 30 de zile sau mai putin. Aceasta foloseste tenologia tehnologia patentata de Genesys, pentru gruparea intr-un singur pachet a celor mai bune practici de servicii cu clienții în strategii și aplicații pre-definite care reduc radical durata și costul necesare pentru implementarea unui centru de contact avansat. Genesys One este prevăzută cu aplicația Rapid Installer, care populează instantaneu strategiile de rutare și de raportare a serviciilor cu clienții, folosind o interfață intuitivă a aplicației și template-uri ușor de utilizat.
Gestionare simplificată pentru un TCO scăzut – Furnizarea unui grad mai mare de control utilizatorului enterprise, capacitățile de raportare Genesys One și aplicațiile role-based, le permit executivilor din departamentele de Customer Service și managerilor de directii de business să monitorizeze și să modifice strategiile de Customer Service din mers în timp ce condițiile activității companiei se schimbă – fără a necesita asistență IT.
Baza de creștere cu ajutorul abordării deschise și scalabile Genesys – Genesys One susține până la 300 de agenți pe un singur server și poate fi scalată pe o infrastructură complet virtualizată. Genesys One se poate extinde pentru a include aplicații Genesys adiționale pe baza nevoilor viitoare de Customer Service ale unei companii.