foodpanda/hellofood, cea mai mare platformă de comenzi de mâncare din lume, a devenit o companie cu adevărat dedicată mobilității, prin intermediul aplicației mobile actualizate, ce beneficiază și de un design nou. Platforma globală pentru comenzi de mâncare a lansat noua generație a aplicației pentru mobil, oferind un acces facil la meniurile a peste 30.000 de restaurante de pe patru continente. Versiunea nouă include și capacități integrate de plată online, ca parte a strategiei de a oferi clienților cea mai confortabilă metodă de a comanda mâncare. Noua aplicație este disponibilă pentru principalele platforme mobile: iOS, Android, Windows, Nokia X și Asha.

„Lansarea noii generații a aplicației mobile reprezintă încă un moment important pentru foodpanda și hellofood. Am observat o creștere imensă a zonei de mobile în toate piețele în care activăm și am folosit toată experiența și toate cunoștințele de care beneficiem pentru a dezvolta cea mai convenabilă aplicație pentru comenzile de mâncare. Viitorul comenzilor de mâncare este mobil, iar noi suntem cel mai bine poziționați pentru a fi declarați favoriți”, a declarat Ralf Wenzel, Global managing Director foodpanda.

Aplicația pentru mobil permite clienților să vizualizeze restaurantele locale recomandate și să selecteze din mii de feluri de mâncare disponibile prin livrare sau take-away. Meniurile sunt însoțite de fotografii cu preparatele, iar restaurantele beneficiază de recenzii și evaluări din partea clienților. În plus, foodpanda/hellofood are oferte speciale și oferte exclusive de la o gamă largă de restaurante. Utilizatorii înregistrați își pot verifica istoricul comenzilor, pentru a plasa noile comenzi mai rapid și mai simplu. Mai mult, aplicația permite utilizatorilor să își personalizeze preparatele comandate, la fel ca în restaurant, alegând, înlocuind sau adăugând topping-urile preferate. Aplicația permite plata în numerar, la livrare, sau prin intermediul diverselor metode integrate de plată online, cum ar fi plata cu cardul de credit. Noua versiune a aplicației oferă consecvență și confort pe tot parcursul procesului de comandă.

„Am ascultat feed-back-ul venit din partea clienților noștri și ne-am străduit să le îndeplinim și să le depășim așteptările. A fost un proces bine gândit de încercări și erori: am experimentat, am comparat, am analizat și în cele din urmă am reinventat aplicația. Sunt convins că va fi o surpriză foarte plăcută pentru clienții noștri. Design-ul a fost realizat și ajustat astfel încât să îmbunătățească și să perfecționeze întreaga experiență”, a spus Edin Memisevic, Head of Mobile Application foodpanda.

 

Foodpanda este prezentă și în România, colaborând, în prezent, cu peste 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.