Un nou studiu realizat de Juniper Research a constatat că valoarea pierderilor datorate fraudelor din comerțul electronic va crește de la 17,5 miliarde de dolari în 2020 la peste 20 de miliarde de dolari până în 2021, o creștere de 18%. Cercetarea a constatat că fraudatorii au vizat consumatorii pe măsură ce aceștia au sporit utilizarea comerțului electronic. În același timp, evidențiază procesele nesigure de gestionare a fraudei folosite de comercianții care nu sunt familiarizați și nepregătiți pentru provocările continue de fraudă de pe această piață.
Cercetarea a identificat faptul că toți comercianții trebuie să facă eforturi mai mari pentru a implementa strategii de prevenire a fraudei pe toate canalele lor de comerț electronic, în caz contrar continuând să înregistreze pierderi mari. Utilizarea AI va permite biometria comportamentală în acest domeniu, ceea ce va spori securitatea pe toate canalele potențiale de fraudă.
Pentru mai multe informații, descărcați whitepaper-ul gratuit Fighting Online Payment Fraud in 2021
Securitatea crescută nu trebuie să implice interacțiune crescută
Noua cercetare, Online Payment Fraud: Emerging Threats, Segment Analysis & Market Forecasts 2021-2025, a constatat că, deși comercianții vor dori să reducă ratele de fraudă de la nivelurile lor actuale, vor ezita să introducă interacțiuni suplimentare în procesul de plată. Raportul a identificat faptul că mesajele clare în jurul verificărilor de securitate și analiza comportamentală automată care utilizează AI sunt capabilități cheie în păstrarea experienței utilizatorului.
Coautoare a cercetării, Susan Morrow explică: „Deși nevoia de securitate este mai mare ca oricând, mediul competitiv în domeniul comerțului electronic înseamnă că comercianții vor trebui să se asigure că verificările suplimentare de securitate sunt justificate pentru utilizator sau riscă rate mai mari de abandonare a căruciorului”.
China va fi cea mai mare piață de fraudă în comerțul electronic
Cercetarea a constatat, de asemenea, că China va fi cea mai mare piață unică de fraudă de comerț electronic din lume, reprezentând peste 40% din pierderile prin fraudă din comerț electronic la nivel global în 2025, la peste 12 miliarde de dolari. Cercetarea a identificat o piață masivă de comerț electronic și o relativă lipsă de detecție a fraudei și de implementare a platformei de prevenire ca factori cheie din spatele acestui lucru. Cercetarea recomandă ca toți comercianții care își desfășoară activitatea în China să investească acum în detectarea și prevenirea fraudei, sau se vor confrunta din ce în ce mai mult cu marjele lor de operare deja subțiri.
Sursa: Juniper Research