Foodpanda a atras o nouă rundă de finanţare
foodpanda a anunţat asigurarea unei noi runde de finanţare, în valoare de 110 milioane dolari. Fondurile vin atât din partea Rocket Internet AG, precum…
foodpanda a anunţat asigurarea unei noi runde de finanţare, în valoare de 110 milioane dolari. Fondurile vin atât din partea Rocket Internet AG, precum…
foodpanda, cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, sărbătorește 1 an de la lansarea pe piața locală și a ajuns la peste 250 de…
foodpanda, împreună cu brandurile afiliate hellofood și Delivery Club, au anunțat astăzi obținerea unei noi runde de finanțare, în valoare de 60 de mil…
foodpanda/hellofood, cea mai mare platformă de comenzi de mâncare din lume, a devenit o companie cu adevărat dedicată mobilității, prin intermediul ap…
Prânzul și cina sunt respectate cu regularitate de români, comenzile de mâncare înregistrând creșteri de până la 50% timp de 15 minute înainte de cele…
foodpanda, alături de brandul afiliat hellofood, cea mai mare platformă de comenzi de mâncare din lume, anunță achiziția Delivery Club, unul dintre cei…
România ocupă prima poziție în topul țărilor din Europa Centrală și de Est care comandă mâncare de pe aplicația mobilă foodpanda, cu o medie de circa …
Bucureștenii comandă cel mai mult și mai des de mâncare acasă și la birou, cheltuind în medie 50 lei pe o comandă zilnică, în timp ce clujenii, timișo…
Românii sunt din ce în ce mai deschiși la beneficiile smartphone-ului și îl folosesc cu orice ocazie, inclusiv pentru a comanda mâncare. Potrivit repr…
Foodpanda, împreună cu brand-ul afiliat hellofood, platformele pentru comenzi de mâncare susținute de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afacer…