La ART SAFARI – Pavilionul de Artă București 2014, a avut loc lansarea casei de licitațieLAVACOW în prezența lui Dan Bulucea, Country Manager Google, a lui Hans Knoll, Proprietar Knoll Galerie, Austria și Ungaria, si a Cristinei Olteanu, Co-Fondator și CEO Lavacow, România.

Lavacow, subsidiara internațională specializată în tehnologie a grupului de artă ARTMARK, lansează o platformă revoluționară de licitație de artă, doar cu ajutorul calculatorului, inovativă la nivel mondial.

Lavacow.com este locul în care arta se întâlnește cu noile tehnologii pentru a oferi iubitorilor de artă contemporană o experiență completă și aidoma realității. Inedita platformă IT se adresează grupei de vârstă 25-40 de ani, cu venituri medii și un interes crescut pentru originalitate, cultură europeană și experiențe noi.

Canalele de comunicare ale Casei, imaginea website-ului și selecția de artă au fost adaptate gustului și stilului de viață ale acestui target. Lavacow se bazează pe trendurile din tehnologie – mobilitate crescută, responsivitate pe orice device, strategii de gamification, operarea de către vânzător a tuturor serviciilor post-vânzare pentru a ușura sarcina cumpărătorului, pentru a transporta arta în noua eră tehnologică, traducând în metalimbajul contemporaneității o ofertă comunicată până astăzi mai degrabă conservator și elitist.

Din punct de vedere artistic, focusul este pe artă contemporană emergentă din Estul Europei, urmărind artiști în curs de consacrare în spațiul internațional. Lavacow promovează o artă în ton cu apetența publicului tânăr pentru un mesaj artistic puternic și originalitatea limbajului creator, pe de o parte, și achiziție inteligentă, cu potențial investițional, pe de altă parte.