Valoarea vânzărilor de dispozitive GPS ar putea urca anul acesta la 5,5 milioane de euro, pe fondul achiziției de produse mai scumpe, dar care oferă mai multe facilități, precum: actualizări gratuite ale hărților, diagonală mai mare a ecranului, hărți cu acoperire mai bună, informații din trafic în timp real, capacitatea de învățare a stilului de condus al utilizatorului, folosirea informațiilor colectate de la alți utilizatori etc.

„Utilizatorii își doresc  un produs complet, rapid, pe care să se poată baza. Astfel că producătorii de echipamente GPS trebuie să ofere în continuare produse și servicii  la cel mai înalt nivel. Prin asta mă refer la actualizarea permanentă a hardware-ului, a software-ului de navigație și a hărților folosite. Utilizarea unor facilități, precum actualizarea gratuită pe viață a hărților, pe care Mio o oferă încă din 2012, ar trebui să devină un standard ce trebuie respectat de toți producătorii”, declară Cosmin Dobranis, Country Director  Mio pentru România și Ungaria.