În luna mai a anului 2015, grupul Accesa, cu birouri în München, Zürich, Cluj-Napoca și Oradea a atins pragul de 200 de angajați, marcând cea mai rapidă creștere a echipei cu 80 de noi specialiști IT doar în ultimul an.

Creșterea este un rezultat al achiziției de importanți clienți din industria de Retail, dar și a consolidării strategiei companiei de a se diferenția pe piața europeană de furnizori de servicii IT prin dezvoltarea centrelor de competență ca model de business.

Dacă în ultimii ani România a reprezentat o destinație atractivă pentru clienții din străinătate, saturația ofertei la nivel de servicii creează un context favorabil diferențierii la nivel european. Pe de o parte, prin intermediul calității serviciilor oferite, iar – pe altă parte, prin creșterea valorii soluțiilor oferite raportat la business-ul clienților, înglobând know-how funcțional în procesul de livrare al acestora.

Astfel, suplimentar livrării unei soluții tehnice, Accesa înțelege provocările clienților din perspectiva ariilor funcționale în care se încadrează acestea, și care sunt strâns legate de impactul soluțiilor asupra business-ului. Dacă pentru majoritatea companiilor zone funcționale precum Digital Workplace, Enteprise Mobility sau Business Quality and Processes reprezintă aspecte esențiale ale unei strategii IT, zone funcționale precum Scientific, Medical sau Commerce sunt definitorii pentru companii care activează strict în aceste domenii.

Pentru fiecare din aceste zone funcționale, Accesa a creat și dezvoltă centre de competență ca fundament pentru modelul de business al companiei.

Ca angajator, Accesa se diferențiază prin atragerea specialiștilor IT pasionați, dar și prin dezvoltarea centrelor de competență nu doar ca medii de lucru, ci și ca medii propice pentru dezvoltarea profesională. Aici, aceștia au oportunitatea de a se forma ca specialiști în pas cu schimbările tehnologice din industrie, de a inova și de a avansa din punct de vedere profesional.

Pe termen lung, compania își asumă misiunea de a-și dezvolta încontinuu portofoliul de expertize funcționale, urmărind îndeaproape tendințele emergente și schimbările tehnologice, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de schimbare ale clienților nu doar retroactiv, ci proactiv, devenind un partner tehnologic de încredere pentru actualii și viitorii clienți.

În spiritul dezvoltării, Accesa construiește pe fundamentul deja consolidat în ultimii ani pe piața DACH, deschizând un nou birou in Zürich. De aici, pune la dispoziția clienților în special expertiza din zona Digital Workplace.