Xerox şi Microsoft au semnat, în premieră, un parteneriat la nivel local, prin care clienţii celor două companii beneficiază de soluţii de imprimare şi scanare din şi în cloud, la care se adaugă spaţiu de stocare în cloud, prin intermediul serviciului OneDrive for Business.
În perioada 1 – 30 septembrie 2014, clienţii care achiziţionează orice multifuncţional A3 monocrom & color (din seria WorkCentre 72XX, WorkCentre 78XX, ColorQube 9300, WorkCentre 58XX) cu platfoma ConnectKey încorporată, vor avea la dispoziţie 1 TB capacitate de stocare în cloud prin OneDrive for Business.
„Clienţii noştri au acum posibilitatea de conectare securizată şi mai uşoară în cloud datorită platformei ConnectKey, dar şi cea mai mare capacitate de stocare oferită de un furnizor prin serviciul OneDrive for Business”, afirmă Bogdan Cobuz, Enterprise Business Product Marketing Manager, Xerox România. „Parteneriatul cu Microsoft este prima iniţiativă de acet gen de pe piaţa din România şi este rezultatul dorinţei noastre comune de a răspunde cerinţelor din ce în ce mai specifice ale companiilor privind rapiditatea, securitatea şi accesul facil la fişiere al angajaţilor.”
„OneDrive for Business este o soluţie simplă şi intuitivă de sincronizare şi stocare pentru angajaţi şi, totodată, un serviciu de încredere, ce oferă instrumente administrative, management de documente la nivel enterprise, totul în condiţii de securitate şi privacy sporite, garantate prin Service Level Agreement Office 365”, a spus Marius Dănescu, Product Manager Office 365, Microsoft România. „Mai mult, graţie disponibilităţii pe mai multe platforme a soluţiei (Windows, Windows Phone, iOS, Android), OneDrive for Business devine un partener indispensabil pentru angajaţii mobili, care au nevoie de acces la documente şi informaţii în timp real, oriunde şi oricând.”
OneDrive for Business este un serviciu dedicat companiilor în vederea stocării şi organizării documentelor, facilitând accesul la documente oriunde şi oricând. Serviciul este disponibil în toate planurile Office 365 sau ca plan individual.
Printre principalele funcţii ale OneDrive for Business se numără:
– 1 TB de stocare online
– partajarea fişierelor cu utilizatorii din interiorul sau exteriorul companiei, în condiţii de securitate sporită
– sincronizarea fişierelor offline pentru a putea fi accesate şi fără conexiune la Internet
– back-up automat și reduntanta geografică, în cele mai stricte condiții de securitate logică și fizică
– posibilitatea de a lucra simultan pe diverse documente folosind Office Online direct din browser sau în varianta tradiţională, cu aplicaţiile Office pentru desktop.
Sursa foto: http://www.business24.ro/