Xerox a deschis un nou centru dedicat inovaţiei, Impika Inkjet Innovation Centre, în Aubagne, Franţa, care aduce produsele inkjet pe bază de apă şi serviciile în prim plan. Acesta are o suprafaţă de  8.454 m2  şi prezintă produsele inkjet Impika, realizate de centrele de producţie, cercetare şi dezvoltare ale companiei.

“Noul centru oferă un spaţiu interactiv, unde clienţii şi potenţialii clienţi pot testa tehnologia inkjet cum doresc – aceştia fiind liberi să exploreze, să înveţe şi să încerce”, spune Andrew Copley, preşedinte, Graphic Communications Operations, Xerox. „Acesta reprezintă un pas semnificativ în strategia noastră inkjet de la momentul achiziţiei Impika în 2013. Planul nostru de a furniza atât tehnologie inkjet pe bază de apă, cât şi fără apă, se află pe drumul cel bun şi câştigă teren.“

Printre produsele prezentate în noul centru se află: Impika iPrint Compact, iPrint Reference, iPrint eVolution şi iPrint eXtreme.

Pe lângă lansarea noului centru în Franţa, Xerox îşi îmbunătăţeşte centrele de inovaţie din toată lumea. În Statele Unite, îmbunătăţirile aduse centrului Gil Hatch Center for Customer Innovation din Webster, New York, au creat o experienţă personalizată pentru clienţi, într-un mediu interactiv.

Centrul, având o suprafaţă de 9.290 m2 , este cel mai mare showroom de produse digitale şi soluţii pentru artă grafică. Acesta a obţinut recent certificarea Print Media G7 Master Qualified de la IDEAlliance, care recunoaşte utilizarea celor mai moderne tehnologii şi tehnici în realizarea unor probe fidele calităţii materialelor.

Situat în campus-ul de producţie al Xerox, centrul are acces la o diversitate de resurse, lideri de opinie şi experţi care personalizează prezentările, workshop-urile şi demonstraţiile pentru mai mult de 1.200 de vizite ale clienţilor în fiecare an.

Noutăţile pentru showroom-ul de producţie sunt: căştile personale pentru demonstraţii în multiple limbi străine şi tehnologiile avansate pentru comunicaţii grafice, precum presa Xerox Versant™ 2100, capabilităţile extinse pentru fluxurile de lucru şi zonele de finisare a aplicaţiilor.

Clienţii pot învăţa despre serviciile Xerox sau participa la demonstraţii cu ajutorul tehnologiilor – printre care Xerox Color 1000 Digital Press şi Color J75 Press – în centrul oraşului New York, în cadrul noului centru, Xerox Executive Briefing Center.

De asemenea, centrul din Marea Britanie, Innovation Center in Uxbridge, London, recent îmbunătăţit, face socializarea şi învăţarea mult mai eficiente. O nouă zonă Discovery încurajează vizitatorii să interacţioneze cu experţii şi să discute modalităţi prin care îşi pot simplifica modul de lucru din propriile companii. Centrul este dotat cu un nou amfiteatru de 80 de locuri şi o cafenea cu 30 de locuri.