Peste 32.000 de afișări media au fost obținute în 24 de ore, în urma lansării aplicației The Pole, prima soluție de advertising de pe mobil pe outdoor digital (DOH), pe 28 noiembrie. Cu o medie de aproximativ 50 de afișări pentru fiecare ad urcat, The Pole si Phoenix Media au semnat o premieră pentru advertising la nivel local și internațional.

Cele 24 de ore de testare gratuită au generat ad-uri, afișe sau mesaje în nume personal dintre cele mai variate pe ecranele digitale din centrul Bucureștiului.

”Ne-a bucurat cel mai mult faptul că au reacționat cei cărora le este adresată mai ales această aplicație, adică business-urile mici și medii, prestatorii de servicii, cei care nu au bugete considerabile de investit în promovare media. Am primit postere pentru promovarea unor săli de fitness sau service-uri auto, până la promovarea de aplicații web și mobile, blog-uri personale sau site-uri de e-commerce. Evenimente de weekend sau Black Friday au fost alte subiecte care au  generat număr mare de postere și afișări.”  afirmă Bogdan Savonea, co-fondator The Pole Society.

Totodata, pe ecranele digitale din centrul Bucurestiului au apărut declarații de dragoste dedicate de către utilizatori familiilor lor dar și postere create de suporteri, cu mesaje pentru conducătorii fotbalului românesc.

”Outdoor-ul digital este canalul de comunicare în masă care înregistrează cea mai mare creștere în industria de outdoor la nivel global. Permite interactivitate și proiecte speciale cum este The Pole, costurile se reduc iar campaniile devin mai eficiente. Cei mai multi dintre utilizatorii care au urcat joi ad-uri prin aplicația creată de The Pole Society au folosit pentru prima dată outdoor-ul digital pentru promovarea produselor și serviciilor sau pur și simplu a trimite un mesaj cuiva drag și i-au putut testa beneficiile. Am înregistrat, de altfel, una dintre cele mai mari rate de solicitare ale anului.” a declarat Dio Boaca, General Manager Phoenix Media.

The Pole devine de acum cea mai rapidă și accesibilă soluție pentru a distribui conținut promoțional pe ecranele digitale din centrul orașului.

Platforma prezentată în premieră de către The Pole este lansată în parteneriat cu mobilPay MasterCard Mobile, prima soluție de plăți cu telefonul mobil din România, dezvoltată de Netopia mobilPay, liderul pieței de microplăți prin telefonul mobil și Phoenix Media, prima companie specializată în outdoor digital, cu peste 10 ani de experiență în industria de advertising din România.

Pentru moment, aplicația acoperă peste 40 de ecrane digitale în București, urmând să devină valabilă și în alte destinații precum New York sau Dubai, începând cu 2014.