Durata de reparație a unui produs, alături de calitatea serviciilor, sunt principalele criterii în funcție de care utilizatorii români își aleg firma de service, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown la solicitarea Depanero, cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice mici și mari, tablete și telefoane mobile. Cercetarea a fost realizată în perioada 9 februarie – 4 martie, pe un eșantion de 1.000 de respondenți din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani.

Gradul mare de utilizare a dispozitivelor electrice, fie că vorbim de echipamente electronice (telefoane, tablete, laptopuri, televizoare, monitoare, camere foto, dispozitive audio-video etc.) sau electrocasnice (mixere, roboți de bucătărie, aragazuri, uscătoare de păr, aparate de tuns, mașini de spălat, frigidere etc.) implică și o incidență crescută a defecțiunilor și, în același timp, o nevoie tot mai mare a consumatorilor față de aceste tipuri de dispozitive.