Depanero, cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice mici și mari, tablete și telefoane mobile, reduce la 7 zile durata medie de reparație a produselor, de la 10 zile și jumătate, cât era la începutul anului, oferind acum cea mai mică perioadă de service din România[1]. Extinderea echipei și investițiile continue în programe de specializare și dezvoltare a angajaților sunt printre principalele motive care au dus la diminuarea acestei perioade pentru Depanero. Timpul în care un produs iese din service-ul Depanero este acum la jumătate față de prevederile legale în vigoare, potrivit cărora, o firmă de service are la dispoziție 15 zile calendaristice pentru a repara un produs.

„Ne-am propus ca în următoarele două luni să reducem și mai mult durata de reparare a produselor, astfel încât în octombrie să ajungem ca, în medie, după 6 zile de la recepția produsului în service să anunțăm clientul că i l-am reparat”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.