Noua soluție Ixia Chariot Contact Center validează proactiv și consolidează infrastructura critică a serviciilor pentru clienți astfel încât să fie pregătită pentru vârfurile de trafic și pentru inevitabilele atacuri TDoS

Ixia oferă acum o soluție care validează și întărește infrastructurile critice ale centrelor de contact ale companiilor mari, centre care devin tot mai importante în epoca social media și a mediilor disponibile non-stop. Noua soluție Ixia Chariot Contact Center are la bază tehnologia de evaluare de rețea IxChariot și le permite companiilor mari să evalueze proactiv performanța, scalabilitatea și securitatea infrastructurii lor de comunicații IP indiferent de nivelul încărcării.

Experiențele neplăcute ale clienților cu serviciile de asistență pot deveni foarte ușor virale în mediul online și pot afecta reputația unei companii, iar infrastructurile care nu au fost testate, precum și efectele numărului tot mai mare de atacuri TDoS (targeted telephony denial of service) pot duce la pierderea unor clienți fideli sau la scăderea vânzărilor. Procesul rapid și simplu de testare oferit de soluția Chariot Contact Center validează fiabilitatea rețelelor centrelor de contact și vine în întâmpinarea potențialelor probleme ale infrastructurii. Rezultatele obținute în urma testării le permit companiilor să știe, și nu să ghicească, cum se va comporta centrul de contact în timpul celor mai importante momente de interacțiune cu clienții, precum și în acele momente de vulnerabilitate maximă la atacuri malițioase.

Noutăți

De obicei, managerii centrelor de contact ale companiilor mari nu au avut la dispoziție instrumentele necesare pentru a testa activ modul în care se vor comporta infrastructurile în condiții reale de utilizare, iar testarea capacității a fost un aspect ignorat de cei mai mulți. Testarea sporadică alături de numărul tot mai mare de atacuri TDoS a dus la întreruperi costisitoare inevitabile. Acum, cu ajutorul soluției Chariot Contact Center, companiile pot să creeze o listă de persoane de apelat (call tree) de orice dimensiune în doar câteva minute și pot rula multiple scenarii simulate pentru a evalua și valida fiabilitatea rețelei centrului de contact.

Soluția Ixia Chariot Contact Center oferă o interfață de utilizare intuitivă, bazată pe Internet, cu meniuri de tip drop-down și formulare de completat ce folosesc termeni uzuali din call center pentru a ghida utilizatorii prin pașii procedurilor de creare a cazurilor de testare, implementare și raportare. Făcând posibile simulări foarte precise, la scară mare, a protocoalelor și a traficului de apeluri, soluția îmbină abilitățile necesare pentru:

·         Validarea meniurilor IVR.

·         Testarea automată a distribuitorilor de apeluri.

·         Modelarea traficului din centrul de contact.

·         Verificarea sistemelor de apeluri de urgență și a apelurilor automate.

·         Validarea politicilor de blocare a amenințărilor.

·         Măsurarea calității experienței.

Soluția Ixia Chariot Contact Center le oferă companiilor mari încrederea că infrastructurile critice de comunicații pot să susțină încărcări mari de apeluri, să redirecționeze apelurile conform așteptărilor și să asigure o calitate excepțională a vocii.

Comentarii din industrie

„SecureLogix ajută la protecția multor medii ale centrelor de contact de atacuri TDoS ce implică apeluri în cascadă care sufocă sursele corporate de voce”, a declarat David Heard, SecureLogix Vice President of Product Management and Marketing. „Soluțiile IXIA reprezintă o componentă importantă a prevenirii TDoS, permițându-i unei companii de dimensiuni mari să își testeze infrastructura în condiții de stres, să-și definească nivelul de vulnerabilitate la atacuri TDoS și să-i asigure mai bine continuitatea activității.”

„Infrastructura centrului de contact al unei companii mari devine tot mai complexă pe măsură ce crește importanța serviciilor de calitate foarte bună pentru clienți. Din fericire, Ixia și-a valorificat cunoștințele tehnologice pentru a dezvolta o soluție care testează și analizează ușor calitatea experienței în rețea pentru a ajuta companiile să susțină centre de contact de excepție cu infrastructuri de rețea solide”, a spus Don Shin, Sr. Product Marketing Manager în cadrul Ixia. „Printr-o modalitate simplă de validare, în condiții de încărcare diferite, a infrastructurilor critice pentru servicii cu clienții, soluția Ixia Chariot Contact răspunde unei nevoi tot mai importante pentru companiile de astăzi.”