INSOFT face parte din grupul select al celor mai inovative companii de software din Europa, câștigătoare ale competiției Red Herring Top 100 Europa.
“Nu este niciodată o sarcină ușoară, selectarea acelor startup-uri care au potențial de a crește și de a schimba în mod fundamental piața”, a afirmat Alex Vieux, editor și CEO Red Herring. „Am analizat sute de candidați de pe întreg continentul, și după lungi dezbateri și analize am alcătuit un Top 100 al câștigătorilor. În fiecare an, competiția devine din ce în ce mai dură, dar considerăm că INSOFT demonstrează viziunea, ambiția și inovația care definesc un câștigător Red Herring.”. declara Alex Vieux, editor și CEO Red Herring
Red Herring Top 100 Europa celebrează companiile private de top din Europa. Din cei peste 250 de finaliști selectați în urma unui proces foarte riguros la începutul căruia au fost înscrise numeroase organizații private de pe întreg continentul, au fost alese 100 de companii care s-au remarcat prin gradul înalt de inovație, potențialul de creștere și capacitatea de a influența piața pe care activează.
„Obținerea acestei recunoașteri este un semn important că ceea ce facem este valoros, atât pentru beneficiarii finali cât și pentru piața de IT&C. Premiul vine ca o motivație suplimentară pentru noi, să continuăm să devenim mai buni, mai creativi și mai eficienți. Secretul reușitei noastre e simplu: o echipă de specialiști “dependenți” de tehnologie, atitudine îndrăzneață pe piață susținută de know-how și experiență, investiții în inovație și o strategie de afaceri axată pe creșterea accelerată și sustenabilă”, a declarat Cristian Aciubotăriței, CEO INSOFT Development & Consulting.
Organizatorii topului urmăresc identificarea acelor modele de antreprenoriat care și-au dovedit eficiența, au contribuit la crearea unor afaceri de succes și pot sprijini activ dezvoltarea regiunii.
Companiile care au intrat în top au fost evaluate atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ pe baza unui set complex de criterii ce au vizat performanța financiară, inovația tehnologică, calitatea managementului, strategia de afaceri și modalitățile inovative de penetrare a pieței. Această metodă de analiză a potențialului a fost completată de o evaluare a performanțelor anterioare și a reputației companiei, ce a permis experților de la Red Herring să vadă dincolo de “imaginea publică” și să transforme lista finaliștilor într-un instrument pentru descoperirea și promovarea celor mai bune oportunități de business din cadrul industriei.