Electronic Arts Romania a anunțat astăzi în premieră noua ediție a seriei de jocuri video FIFA, care va avea lansarea pe data de 29 septembrie 2017.

În urma unui parteneriat încheiat cu Federația Română de Fotbal, Echipa Națională a României va fi inclusă oficial în EA Sports FIFA 18, studioul licențiind echipamentele și stema naționalei. Pe lângă echipa tricolorilor, jocul include și toate elementele pe care naționala le aduce cu ea: tribune cu suporteri îmbrăcați în tricourile echipei, bannere specifice României.

Engine-ul grafic Frostbite, folosit în joc, permite o fidelitate vizuală nemaiîntâlnită până acum în jocuri video sportive; profitând de acest lucru, Electronic Arts Romania a recreat aproape fotorealist imaginea și mișcările unora dintre membrii echipei cum ar fi Vlad Chiricheș sau Costel Pantilimon.

FIFA 18 este dezvoltat de Electronic Arts Romania (studiourile din București ale EA) împreună cu EA Vancouver, din Canada. O echipă multidisciplinară de români se află în spatele dezvoltării celei mai populare serii de jocuri video din toate timpurile.

Andrei Lăzărescu, Supervising Producer FIFA, a povestit presei despre noile feature-uri ale jocului ce se lansează la sfârșitul lunii:

–          Journey: New Season – sezonul doi care continuă odiseea lui Alex Hunter, începută în FIFA 17

–          Real Player Motion Technology – care conferă jucătorilor mișcările specifice care i-au consacrat pe terenul de fotbal și animații realistice și naturale de joc

–          Energetic Atmosphere – un nou mod de realizare a atmosferei din jurul terenului de fotbal și din tribune, în funcție de specificul meciului și al stadionului pe care se dispută

–          New Transfers in Career Mode – un sistem totul nou de transferuri, jucătorii sau agenții lor pot negocia contractele și detaliile tranziției de la un club de fotbal la altul, prin scene interactive

–          Ultimate Team Icons – FIFA 18 va aduce legendele fotbalului pe teren: Maradona, Ronaldo sau Thierry Henry, fiecare dintre ei fiind ilustrați în 3 variante, reprezentând momente diferite ale carierei lor.

Andrei Lăzărescu, Supervising Producer FIFA, a declarat:

În spatele acestui joc se află o echipă de programatori, producători, project manageri, art directori, interface designeri și mulți alții care se asigură că fiecare detaliu din joc este redat întocmai. Această muncă presupune o lungă perioadă de documentare, de creație și de execuție și sunt foarte mândru că această colaborare între București și Vancouver a făcut posibil FIFA 18, jocul care pentru noi este cel mai bun FIFA pe care l-am făcut vreodată.   

David Rutter, VP & GM – FIFA, NHL, & UFC, a declarat în cadrul evenimentului:

Pentru mine această călătorie extraordinară a început acum zece ani când m-am mutat în Vancouver unde o echipă talentată dar restrânsă dezvolta FIFA pentru PS2. Ambiția era desigur de a aduce franciza FIFA unde este ea acum și acest lucru nu ar fi fost posibil dacă în paralel cu echipa din Vancouver nu am fi început să creștem și să dezvoltăm echipa din București. Acești oameni talentați din aceste două locații fac posibil ca milioane de fani din toată lumea să se bucure în fiecare an de un produs mai bun și mai complex, dezvoltat cu tehnologii de ultimă generație.

FIFA 18 va avea lansarea oficială în România pe 29 septembrie. Demo-ul este disponibil acum