HTC şi-a menţinut profitabilitatea în ultimul trimestru din 2014, cu o creştere a veniturilor de 12% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Marjele au reflectat contextul competitiv al industriei, însă familiile de smartphone-uri HTC au continuat să consolideze cotă de piaţă.

Peter Chou, CEO HTC Corporation: “HTC a încheiat anul cu un al treilea trimestru consecutiv de profitabilitate şi are o poziţie favorabilă pentru a continua dezvoltarea în acest an, asigurând un portofoliu de smartphone-uri foarte atractiv. Performanţa de vânzări îmbunătăţită a fost posibilă datorită abilităţii noastre de a oferi combinaţii de produse personalizate, cu preţuri accesibile, ceea ce ne-a permis să răspundem îndeaproape nevoilor specifice ale fiecărei regiuni.”

În trimestrul patru din 2014, HTC a adoptat o strategie de diversificare a portofoliului de produse pentru a răspunde tot mai mult stilului de viață mobil și a extinde orizonturile consumatorilor. HTC a semnat primul dintr-o serie de parteneriate strategice, destinate să faciliteze noi categorii de produse, colaborarea cu Under Armour, anunţată la începutul lunii ianuarie la CES Las Vegas, care va aduce pe piaţă o gamă de dispozitive conectate pentru sănătate şi fitness, perfecte pentru atleţii de orice nivel. Camera RE a HTC a fost lansată în trimestrul al patrulea, fiind apreciată deopotrivă de consumatorii pasionați de tehnologie și de cei orientați pe un stil de viață plin de experiențe memoriabile. Remarcabila cameră foto „point of view” de mici dimensiuni redefineşte fotografia de lifestyle, permiţând utilizatorilor să iasă din spatele vizorului şi să surprindă fiecare moment.