Cea de-a 4-a ediţie a ExpoConferinţei de comerţ electronic TeCOMM revine cu un format menit să răspundă cerinţelor oricărui jucător din piaţă care îşi desfăşoară activitatea în mediul online. Programul este adaptat nevoilor pieţei și acoperă subiecte despre oportunităţile şi provocările din domeniu. În cele 2 zile vor fi prezenţi 50 de speakeri cu peste 30 de prezentări şi workshopuri pentru cele patru evenimente conexe.
Cei mai importanţi jucători din comerţul electronic românesc şi internaţional vor vorbi, pe 30 octombrie, despre situaţia curentă a pieţei, despre tendinţe şi evoluţii în e-commerce, nu doar pentru vânzări mai mari, ci mai ales pentru strategii de orientare către client şi loializarea acestuia, prin customer support şi securitate a datelor.
A doua zi a evenimentului va fi împărţită pe săli şi nevoi concrete, două workshopuri, două prezentări şi un masterclass pentru specialişti în marketing digital în cadrul MarkDay, şi alte 10 workshopuri pentru cei interesaţi de optimizare prin UX design, SEO, web analytics, conversii, usability, plăţi online, logistică, branding & reputation.
În paralel cu prezentările şi dezbaterile din cadrul TeCOMM se va desfășura Digital Travel Forum. Acesta este un eveniment dedicat celor care activează în domeniul turismului: operatori şi agenţi de turism, hotelieri, linii aeriene, Distribution Systems (GDS) şi reservation (CRS).
Programul după-amiezei va fi dedicat Hotspot Fashion, un eveniment unic în ţară şi dedicat în întregime segmentului fashion din e-commerce. Se vor acoperi principalele tendinţe de pe acest segment: inovaţia, serviciul pentru clienţi, brandul personal, se va discuta relevanţa conţinutului pe diferite medii, diferenţa dintre text şi imagine, give-away-uri şi endoresment, iar prin workshopuri practice cu Google se vor dezvolta tactici de Google Adwords gândite pentru acest segment.
Aflat la ediţia a 2-a, Hotspot Fashion aduce speakeri din USA, Bucureşti şi Cluj: Colby Hanks – Online Analyst Estee Lauder, Cristina Popa – Country Manager Fashion Days, Ana Sipciu – Industry Manager Google România, MirelaBucovicean – owner Molecule-f, Tulemod, aplicaţia revoluţionară cu rădăcini americane, Liana Martin, autor cărţi şi fashion editor fashionandbeauty.ro, Alina Ceusan – lifestyle blogger, Andreea Beltic, owner Alo-Moda, Adelina Cătinaş, owner Cathias Edeline.
Comerţul electronic trebuie tratat ca o relaţie
De ce? Toți cei implicați trebuie să fie mulțumiți, mărimea este importantă, iar competențele sunt necesare. Mai multe despre cele 11 umbre ale marketingului digital și asemănarea comerțului electronic cu sexul veţi putea afla la workshopul lui Ilyan Kovatchev, din Marea Britanie. La fel ca în viaţa cotidiană, prezentarea va fi structurată în trei părţi: chemistry, pleasure şi scoring. Ilyan Kovatchev va acoperi toate aspectele importante ale acestor trei categorii explicând cum pot fi îmbunătăţite strategiile de marketing digital cu abordări smart şi neconvenţionale.
În e-commerce nu există graniţe, piaţa este globală şi trebuie să ne adaptăm cerinţelor, să urmărim ceea ce se implementează în afara ţării şi să experimentăm cele mai noi tactici de promovare. TeCOMM oferă participanţilor accesul la toate aceste informaţii într-un cadru organizat menit să faciliteze networkingul între diverse business-uri.
Vino să afli tot ce trebuie să ştie un proprietar de magazin online în momentul în care hotărăşte să investească în afacerea sa, fie că e vorba de securitatea datelor, de customer support, sau de strategii de promovare în funcţie de piaţă ţintă. Profită acum de oferta lunii octombrie şi ia-ţi biletul cu -15% reducere! Pentru înregistrări şi programul complet vizitaţi siteul tecomm.ro.
TeCOMM is Powered by Cargus. Gold Partners: Fan Curier, Mediatic.
Sustinut de Chic Ville, Euro GSM, Okian.
Organizator: Libero