prSTEPS, agenție specializată în comunicarea brandurilor tehnologice și e-commerce, anunță că Entersoft, furnizor regional de soluții software de business (ERP, CRM, BI, EDI) a ales prSTEPS pentru implementarea strategiei de marketing și comunicare începând cu luna aprilie 2013.

“Am ales prSTEPS pentru experiența pe care echipa lor o are în comunicarea brandurilor tehnologice și pentru că au dovedit o înțelegere corectă a business-ului în care Entersoft activează”, afirmă Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.

“Avem două obiective principale în privința Entersoft: creșterea vizibilității brandului în România și comunicarea beneficiilor produsului tehnologic pe toate canalele care conduc către clientul final. Companiile din România, fie că sunt corporații, fie că sunt IMM-uri au nevoie de soluții de business care să le ajute să crească mai repede în această perioadă economică nu foarte propice. Echipa Entersoft are experiență vastă în găsirea unor soluții adecvate pentru companii cu ambiții mari, atât la nivel local, cât și regional”, explică Iuliana Butuc-Cerchez, co-Founder și Managing Partner la prSTEPS.

Entersoft România a fost fondată în 2006 și este parte a rețelei regionale Entersoft, cu sedii în Grecia, Cipru, Serbia și Arabia Saudită. Misiunea Entersoft România, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovație tehnologică prin intermediul unor soluții software de business integrate, dublate de servicii de implementare și suport clienți complete și de calitate.

Printre clienții companiei se numără JTI România, Editura Litera, Grupul Editorial Corint, CaliVita, Gittanos Company, Best Distribution și Elefant.ro.