Componenta Managementul Achizitiilor asigura evidentierea si urmarirea electronica a cererilor de aprovizionare

 Directorii departamentelor de achizitii pot aproba imediat cererile de aprovizionare care au fost salvate pe serverul companiei sau in cloud, in functie de modul de instalare ales. Astfel, monitorizarea si validarea acestora nu va mai necesita timp, fiind rezolvata rapid, indiferent de locul unde se afla persoana care trebuie sa dea aprobarea. Sistemul gestioneaza automat fluxurile de aprovizionare si semnaleaza in timp real necesarul, pentru optimizarea procesului de productie.

Lacramioara Barseti, Director SIVECO Applications

Directorii departamentelor de aprovizionare pot monitoriza si aproba online comenzile de achizitii, inclusiv de pe smartphone-uri si tablete. Aceasta optiune este oferita de Componenta de Management al Achizitiilor din pachetul informatic SIVECO Applications 2020. 

“Directorii departamentelor de achizitii pot aproba imediat cererile de aprovizionare care au fost salvate pe serverul companiei sau in cloud, in functie de modul de instalare ales. Astfel, monitorizarea si validarea acestora nu va mai necesita timp, fiind rezolvata rapid, indiferent de locul unde se afla persoana care trebuie sa dea aprobarea. Sistemul gestioneaza automat fluxurile de aprovizionare si semnaleaza in timp real necesarul, pentru optimizarea procesului de productie”, a declarat Lacramioara Barseti, Director SIVECO Applications in cadrul SIVECO Romania.

Managementul achizitiei necesita, de obicei, costuri mari de personal, insa prin folosirea optiunii de validare electronica fluxul de activitati devine mult mai eficient. Aplicatia administreaza in mod unitar toate documentele legate de achizitii (facturi, avize de insotire a marfii, declaratii vamale de import si alte documente similare), intretine nomenclatoarele specifice domeniului (furnizori, materiale) si ofera rapoartele specifice privind situatia aprovizionarilor si a relatiilor cu furnizorii.

Cererile de achizitie sunt generate automat, pentru diferite compartimente ale companiei, dupa verificarea stocurilor. Ele pot fi emise atat pentru articole din stoc, cat si pentru articole care nu exista in magazii.

Componenta de Management al Achizitiilor a fost implementata in peste 200 de organizatii, printre acestea numarandu-se Black Sea Terminal Georgia care apartine SOCAR Azerbaijan, una dintre cele mai mari companii petroliere din lume, Regia Autonoma a Apelor Valea Jiului, Administratia Porturilor Maritime Constanta, Kathrein, SN Petrom – sediul central si sucursale de distributie, Aerostar etc.