Competitia magazinelor online GPeC 2014

In perioada 25 Aprilie – 23 Mai, magazinele online se pot inscrie la a 9-a editie a Competitiei GPeC, cea mai complexa de pana acum – potrivit organizatorilor.

Pentru a fi acceptate in competitie, toate magazinele online trebuie sa intruneasca integral criteriile de preselectie care presupun respectarea legislatiei europene in domeniu si a bunelor practici in comertul electronic, precum: publicarea tuturor informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice/10 zile lucratoare; existenta unei proceduri de conciliere interna in cazul clientilor nemultumiti; informarea corecta a clientilor cu privire la pretul final al produselor, modalitatile de plata acceptate, modalitatile de livrare, conditiile de garantie si service etc.

Odata admise in Competitia GPeC 2014, magazinele online vor fi evaluate de peste 20 de specialisti, conform setului de criterii de jurizare care numara peste 90 de elemente esentiale pentru orice afacere online. In plus fata de editiile precedente, organizatorii au adaugat criterii de jurizare in functie de tipul produselor/serviciilor comercializate de magazine.

Evaluarea magazinelor online se face in 2 etape, la momente diferite, pentru a observa evolutia acestora in timp. Toate magazinele inscrise in competitie primesc rapoartele de jurizare care contin punctajele pe fiecare criteriu si scurte explicatii/recomandari din partea specialistilor auditori. De asemenea, magazinele primesc si un benchmark al pozitiei lor fata de competitori.

Taxa de participare in competitia GPeC 2014 este de 250 euro, dar magazinele inscrise castiga servicii de peste 3000 euro:

– au acces la ambele rapoarte de jurizare, o astfel de evaluare profesionista costand peste 2000 euro;

– magazinele online romanesti primesc Marca de Incredere TRUSTED gratuit pentru 12 luni (economisesc inca 120 euro – costul acordarii Marcii daca nu s-ar inscrie in competitia GPeC);

– au acces la tool-urile de optimizare a conversiilor si A/B testing Marketizator si Vibetrace (adica inca un beneficiu de 800 euro, cat ar costa abonamentele lunare la cele 2 tool-uri);

– primesc consultanta avizata de la membrii juriului in cadrul Intalnirilor Consultative GPeC, iar magazinele online care se inscriu in competitia GPeC 2014 pana pe 9 Mai inclusiv, au acces gratuit la GPeC Summit in limita a 2 persoane/magazin (3 zile de Conferinta, Workshopuri si E-Commerce Expo – eveniment desfasurat in Bucuresti, pe 26-27-28 Mai).

Inscrierea magazinelor in competitie se face completand formularul de pe website-ul GPeC.ro pana pe 23 Mai 2014, ora 23:59 (ora Romaniei). Magazinele online care se inscriu pana pe 9 Mai 2014 (inclusiv), beneficiaza de gratuitate in participarea la GPeC Summit, in limita a 2 persoane/magazin (adica economisesc inca 254 euro).

GPeC Summit, 26-27-28 Mai 2014, Bucuresti, Romania

Pe langa competitia magazinelor online, “Bucurestiul va intra pe harta comertului electronic international prin intermediul GPeC Summit”, potrivit declaratiilor organizatorilor.

Pe 26-27-28 Mai 2014 are loc evenimentul de comert electronic GPeC Summit care reuneste unii dintre cei mai buni speakeri din toate colturile lumii si ofera infinite posibilitati de networkingmultiple oportunitati de afacerischimb de experienta si, mai ales, continut premium.

Printre speakerii internationali deja confirmati se numara:

– Chris Goward, Presedinte & CEO Wider Funnel, autor al cartii “You Should Test That!“

– Matthew Woodward, Guru in SEO si Marketing Afiliat

– Caroline Hey, International Business Manager FACT-Finder

– Ela Dokurno, International Marketing Coordinator FACT-Finder

– Jacob Kildebogaard, Co-Founder WebJuice

“Timp de 3 zile, GPeC Summit inseamna un adevarat festin de e-commerce: 1 zi de Conferinta plina de keynote-uri inspirationale si panel-uri de dezbatere, 2 zile care totalizeaza 12 workshopuri pe cele mai importante subiecte pentru orice afacere online, E-Commerce Expo cu furnizorii de solutii si servicii de comert electronic pentru magazinele online si E-Commerce Party – locul ideal de networking intre participanti si speakeri”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “Am pregatit un line-up exceptional de speakeri romani si internationali – speakeri ale caror carti sunt best-selling pe Amazon, deci noi zicem ca nimeni nu trebuie sa rateze GPeC Summit”, adauga Radu.

Subiectele propuse in discutie in cadrul GPeC Summit vizeaza toate aspectele importante ale unei afaceri online: Optimizarea conversiilor; Web Analytics; SEO & SEM; Personalization; Usability; Social Media; Logistica & Curierat; Team Management; Loializarea clientilor; A/B testing; E-mail marketing; Diferentiere & USP.

Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o oferta early-bird, valabila pana pe 9 Mai 2014, inclusiv, potrivit careia un bilet valabil pentru toate cele 3 zile costa doar 127 euro (TVA inclus).

Mai multe detalii despre politica de preturiavantajele participariispeakerii confirmati pana in prezent si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC la www.gpec.ro.

GPeC 2014: 7 luni de evenimente e-commerce Premium

De astazi, 25 aprilie 2014, cea de a 9-a editie a GPeC a luat startul in forta cu inscrierea magazinelor online in competitie si cu GPeC Summit – evenimentul de e-commerce care nu trebuie ratat.

Pe langa aceste doua actiuni majore, organizatorii GPeC au pregatit numeroase alte evenimente care se vor desfasura pe parcursul celor 7 luni, menite sa “tina in priza comunitatea de e-commerce mai bine de jumatate de an”, dupa cum spune Andrei Radu: Intalnirile Consultative GPeC, Scoala de Vara de Comert Electronic, ECOMfest – Primul Targ al Magazinelor Online, GPeC Summit (editia de toamna) si Festivitatea de Premiere GPeC 2014.

Despre toate gasiti informatii detaliate pe website-ul GPeC la www.gpec.ro.