Xerox a fost inclusă, şi anul acesta, de compania de cercetare Gartner, Inc., în cadranul liderilor din 2014 pentru serviciile de management al documentelor şi management de conţinut la nivel global. În acest raport, Gartner analizează rolul în creştere al serviciilor de management de conţinut alături de serviciile de managent al documentelor (MPS), iar Xerox este considerat ca fiind un deschizător de drumuri datorită complexităţii viziunii sale şi capacităţii de a o pune în practică.
Noua abordare Xerox a serviciilor de management al documentelor are trei etape principale – evaluare şi optimizare; securizare şi integrare; automatizare şi simplificare, care sunt destinate să facă o legătură între hârtie şi lumea digitală, scopul fiind acela de a tipări mai rentabil, mai convenabil şi mai sigur.
“Modul în care este utilizat, distribuit și salvat conținutul în mediul actual de lucru – mobil – determină succesul serviciilor de management al documentelor”, a spus Mike Feldman, president, Large Entreprise Operations, Xerox. “Faptul că ne numărăm printre liderii din raportul Gartner pentru serviciile de management al documentelor şi management de conţinut reprezintă garanţia că strategia noastră ajută clienţii să-şi eficientizeze și să-şi optimizeze procesele de lucru, care implică hârtie.”
De asemenea, Xerox a fost desemnat, pentru al cincilea an consecutiv, liderul pieţei pentru serviciile de management al documentelor de către Quocirca Ltd.,
și se numără printre liderii din raportul IDC MarketScape Evaluare Globală a Furnizorilor de Servicii de Management al Tipăriturilor şi Documentelor.