XEROX a fost desemnat lider pentru serviciile de management al fluxurilor de lucru, pe piața din Statele Unite, în raportul IDC MarketScape din 2015.
Acest raport analizează piaţa serviciilor de management al fluxurilor de lucru, care este definită de analiștii IDC MarketScape ca fiind un set de servicii ce automatizează și optimizează procesele de business și fluxurile de lucru ce implică volume mari de documente.
Serviciile Xerox de automatizare a fluxului de lucru ajută clienții să evite ineficiența și blocajele care ar putea apărea în managementul documentelor. Xerox își consolidează în permanență ofertele orientate către diverse industrii, anunțând soluții de automatizare a fluxurilor de lucru pentru industria asigurărilor și departamentele de resurse umane, două segmente de business care operează cu fluxuri de date multiple.
În plus, recenta lansare a soluțiilor Xerox Digital Alternatives și Xerox DocuShare sproreste nivelul de eficiență al birourilor prin automatizarea procesării documentelor. Astfel, angajații nu mai sunt nevoiți să efectueze manual sarcini care consumă mult timp, cum ar fi distribuirea, adnotarea, stocarea și securizarea documentelor și informațiilor.
Conform raportului, Xerox este singura companie ce deține o structură dedicată soluțiilor și serviciilor de automatizare a fluxurilor de lucru. Înfiinţată în 2014, Workflow Automation Services lucrează în parteneriat cu echipele Xerox de externalizare a operațiunilor – inclusiv serviciile de administrare a tipăririi și serviciile centralizate de imprimare – dar și cu organizația de externalizare a proceselor de business.
“Serviciile de management al fluxurilor de lucru aduc beneficii majore unei companii, dincolo de micșorarea volumului de documente imprimate și de reducerea costurilor”, a explicat Mike Feldman, președinte Large Enterprise Operations, Xerox. “Automatizarea fluxurilor de lucru ce implică procese multiple ajută la creșterea productivității angajaților, ridică nivelul de securitate al documentelor și informațiilor și optimizează sustenabilitatea unei companii.”
Cele mai importante aspecte incluse în raport referitoare la punctele forte ale serviciilor și soluțiilor Xerox:
Compania oferă o gamă completă de servicii, incluzând administrarea imprimării, automatizarea fluxurilor de lucru, externalizarea proceselor de business, servicii de consultanță și externalizarea completă a operațiunilor.
- Serviciile Xerox sunt susţinute de un portofoliu complex de soluții și programe software, precum și de expertiza privind practicile de lucru cu documentele la birou, bazată pe studii etnografice.
- Compania ajută organizațiile globale și multi-naționale din cele mai diverse regiuni ale lumii.
Raportul IDC MarketScape reflectă angajamentul Xerox de a îmbunătăți fluxul de lucru în companii, incluzând automatizarea proceselor de business zilnice, pentru a crește productivitatea la locul de muncă si profitabilitatea.