Cea de a 3-a editie anuala a Scolii de Vara GPeC – singura serie de cursuri intensive de comert electronic din Romania – s-a desfasurat in perioada 28 august – 2 septembrie 2013 la Sibiel, reunind peste 50 de participanti, detinatori de magazine online. Acestia au participat activ la 11 workshop-uri in care s-au dezbatut cele mai importante subiecte pentru orice afacere online.

Timp de 5 zile, cei peste 50 de participanti la Scoala de Vara de Comert Electronic GPeC 2013, au avut ocazia sa dezbata alaturi de traineri pe marginea subiectelor de actualitate din e-commerce: Optimizarea Conversiilor, Gamification, Tactici de Persuasiune in Vanzari, Mobile Commerce, Logistica si Curierat, Platforme de E-Commerce, PPC Advertising & Remarketing, SEO, Optimizarea Cosului de Cumparaturi si Google Analytics.

Ultimul modul al Scolii de Vara GPeC a constat intr-o sesiune interactiva de lucru pe echipe in care participantii au elaborat o strategie de marketing pe 6 luni pentru un magazin online, incadrandu-se intr-un buget bine definit si trecand prin toate informatiile transmise anterior in cadrul workshop-urilor.

Trainerii Scolii de Vara GPeC 2013 au fost, incontestabil, unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce, cu o vasta experienta pe zona de online: Valentin Radu (CEO Marketizator.com), Iulian Padurariu (Managing Partner & Founder Marks Romania), Andy Szekely (Founder Bootcamp University), Mihai Paun (CEO & Partner Ascend NetSolutions), Dan Ungureanu (Major Accounts Manager Cargus), Alin Gherman (Director Comercial DPD Romania), Cristian Pena (Chief Software Engineer & Partner Zitec), Alexandru Lapusan (CEO & Founding Partner Zitec), Ionut Munteanu (PPC Specialist, Trainer & Partner WebDigital), Cosmin Negrescu (CEO SEOmonitor), Liviu Taloi (Founder ECOMpedia), Oana Dumitrescu (Online Marketing Manager Zitec) si Andrei Radu (Founder & CEO GPeC).

Pe langa workshop-uri, participantii au avut ocazia sa ceara consultanta avizata de la traineri si sa schimbe idei si experiente cu ceilalti colegi de curs, imbogatindu-si bagajul de cunostinte in e-commerce.

Nu in ultimul rand, atat cursantii cat si trainerii au participat la jocurile de team-building organizate de echipa GPeC si de Wild Escapes. Serile s-au incheiat cu jocuri de mima, glume si socializare, acompaniate de bere, vin sau palinca.

Evident, nu a lipsit nici focul de tabara in compania sunetului de chitara, fratii Panaitescu de la Wild Escapes incantandu-i pe toti participantii cu melodii cunoscute din repertoriul romanesc si international.

Despre Scoala de Vara GPeC 2013, participantii au avut numai cuvinte de lauda: “Cea mai tare editie: Strategie, Continut, Tactici, Analiza si cei mai buni traineri”, spune Cornelia Ureche, Marketing Director Smart ID Romania.

“Le multumesc tuturor celor care ne-au fost alaturi timp de 5 zile – atat traineri, cat si cursanti – si sper ca s-au simtit cel putin la fel de bine ca noi si ca vor aplica informatiile transmise in cadrul workshop-urilor pentru a-si creste afacerea”, declara Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Informatii detaliate despre fiecare zi de cursuri, regasiti pe blogul Galei Premiilor eCommerce (GPeC) lawww.gpec.ro/blog. Nu in ultimul rand, potrivit organizatorilor, toti participantii vor primi prezentarile trainerilor atat in format scris, cat si video.

Cea de a 3-a editie a Scolii de Vara GPeC a fost sustinuta de: Fungift.ro, BeiCeVrei.ro, Orange Romania, ZorileStore.ro, Cargus.

Scoala de Vara GPeC se desfasoara in cadrul evenimentului Gala Premiilor eCommerce, cel mai important eveniment de comert electronic din Romania, ajuns la a 8-a editie anuala.