Schneider Electric™ a anunțat lansarea noului Ecommerce Partner Program, o nouă versiune simplificată, inovatoare și colaborativă care va permite dezvoltarea partenerilor Ecommerce.
Pe măsură ce peisajul e-commerce continuă să evolueze, companiile trebuie să-și păstreze avantajele competitive pentru a valorifica oportunitățile de creștere. Ca să le susțină, Schneider Electric a dezvoltat Ecommerce Partner Program. Acest program oferă partenerilor cele mai recente actualizări din industrie, știri și evenimente pentru a se asigura că sunt la curent cu toate tendințele și noutățile de pe această piață în continuă schimbare. În plus, partenerii au acces la eCommerce Transformation & Activation Manager, care îi poate ajuta să dezvolte strategiile potrivite pentru a-și maximiza succesul.
Programul oferă, de asemenea, instruire complexă pe subiecte precum companie, produs, ecommerce, sustenabilitate și multe altele. Scopul său este ca partenerii să aibă acces la o serie de opțiuni de compensare în schimbul angajamentului lor. Opțiunile pot include fonduri de marketing, reduceri, inițiative de vânzări și multe altele, astfel încât să fie susținuți să își valorifice mai bine investițiile e-commerce.
„Misiunea programului nostru pentru parteneri a devenit mai clară”, a declarat David Terry, Vice President IT Channels Europa la Schneider Electric. „Pentru prima dată, oferim partenerilor noștri Ecommerce un program unic și inovator, care îi diferențiază de concurenții lor. Oferă o suită cuprinzătoare de instrumente și resurse pentru a ajuta partenerii să aibă succes în spațiul e-commerce. De la suport de marketing la asistență tehnică, programul oferă o gamă largă de servicii pentru a se asigura că partenerii au cea mai bună experiență posibilă. Programul oferă, de asemenea, reduceri și promoții exclusive pentru a ajuta partenerii să-și maximizeze profiturile. Cu caracteristicile sale cuprinzătoare și opțiunile de personalizare astfel încât să se potrivească nevoilor specifice fiecărui partener, Ecommerce Partner Program este, cu adevărat, cu un pas înaintea concurenților săi.”