Finalul de an a demonstrat că părinții activi online sunt dornici să dezvolte abilitățile copiilor mai mult decât reușește sistemul educațional obligatoriu. Astfel, conform unui raport efectuat de elefant.ro asupra întregului volum de comenzi primite în 2013 pe categoria de jucării, părinții investesc tot mai mult în jocuri de construcție, jocuri de inteligență și de strategie.

În top 15 al celor mai cumpărate jocuri, 7 poziții sunt deținute de seturi LEGO, la mare căutare fiind și jocurile din seria IQ (IQ Twist și IQ Fit), jocul de strategie Camelot Junior și jocul de management Monopoly Empire. Păpușile din seria Monster High au fost preferatele fetelor în 2013, iar pentru copiii de până în 3 ani părinții s-au orientat către foarte popularul cățeluș vorbitor cu care micuții pot învăța cuvinte în limba română. În 2013, valoarea medie a comenzilor la categoria jucării pe elefant.ro a fost de 104 lei, cu 38% mai mult față de 2012.

“Un mall dedicat familiei nu poate exclude produsele dedicate copiilor pentru creșterea cărora părinții investesc uneori și peste 30% din economia totală a gospodăriei. Din acest motiv, elefant.ro dorește să ofere părinților un loc unic unde aceștia să poată cumpăra cât mai multe produse necesare dezvoltării celor mici. Ne propunem ca în următoarele luni să extindem oferta elefant.ro pentru copii cu peste 5000 de produse, din mai multe categorii, de la accesorii școlare, până la îmbrăcăminte, încălțăminte și produse de îngrijire“, explică Dan Vidrașcu, CEO elefant.ro.

Nu doar copiii sunt destinatarii jocurilor comandate online, ci și adulții. “Coloniștii din Catan”, un joc de strategie destinat celor cu vârste de peste 14 ani a fost cel mai cumpărat joc în 2013.

elefant.ro comercializează online jocuri și jucării din 2012, în cursul anului trecut oferta din această categorie crescând cu mai mult de 300% ca număr de produse.