Compania de tehnologie Qualysoft anunță o majorare a cifrei de afaceri cu peste 60% în 2020, comparativ cu 2019, până la valoarea de 7.650.000 lei. În același interval de timp, numărul de angajați a crescut cu 63%.

“Anul care a trecut a fost marcat de nesiguranță în multe domenii, dar în ciuda acestui context general, am reușit să identificăm o serie de aspecte pozitive pe care le-am transformat în avantaje. Au existat și proiecte blocate ori amânate, clienți în dificultate pe care i-am sprijinit pentru a trece cu bine peste această perioadă, dar am reușit totodată să diversificăm portofoliul de clienți, ariile de expertiză și echipa”, declară Radu Postolache, General Manager al Qualysoft România.

Compania și-a dezvoltat în ultimii ani trei zone principale de expertiză:

  • Furnizarea de soluții IT (precum Tosca – lider mondial în zona de automation testing sau Creatio – lider în zona de ERP – platforme low code)
  • Team Augmentation (parteneriate pentru furnizarea de echipe specializate pentru proiecte mari derulate la principalii jucători din domenii precum Banking, Telecom, Retail, Petrol&Gaze, Asigurări, Securitate)
  • Servicii integrate (dezvoltare aplicații personalizate, arhitectură, testare, integrare, optimizare, re-engineering, etc.)

În prezent, Qualysoft se află într-o etapă de creștere și investiții, în care oferă clienților săi expertiză înaltă, la costuri rezonabile, cu focus pe stabilitate. Pentru anul 2021, obiectivele companiei vizează dezvoltarea organică atât ca venituri, cât și ca echipă.

“Anul acesta ne propunem să menținem ritmul de creștere a companiei la nivelul din 2020 cel puțin și credem că există perspective să atingem acest obiectiv. În privința proiectelor derulate, ne dorim, pe de o parte, să creștem ponderea celor realizate intern, de echipa aflată la sediu, iar pe de altă parte, să demarăm și să participăm și la proiecte internaționale de anvergură, alături de grupul Qualysoft. Mai mult, am dori sa întoarcem către oamenii din echipă cât mai mult dintre avantajele acestei expansiuni atât prin creșterea beneficiilor personale, cât și prin investiții susținute pentru dezvoltarea lor profesională și a  companiei”, mai menționează Radu Postolache.

Qualysoft are printre clienții săi nume sonore dintre cele mai mari centre de servicii, dar și clienți finali din banking, asigurări, telecom sau retail, în general companii din top 5 în fiecare domeniu de activitate, dar vizează extinderea activității și către jucători de calibru enterprise din ariile sale de expertiză.