Printec Group, cel mai important furnizor de soluții de automatizarea tranzacțiilor în Europa Centrală și de Est, și INETCO® Systems Limited, un important furnizor de software de monitorizare a tranzacțiilor și analiză bancara în timp real au semnat recent un parteneriat.

Cu INETCO Analytics băncile vor pot adopta strategii bancare bazate pe date concrete, ceea ce le va garanta atat servicii mai bune catre clienții finali existenți cat si posibilitatea de a obtine noi clienti și de a spori profitabilitatea prin calitatea ofertelor.

Activ in 15 de țări din Europa Centrala si de Est, Printec implementeaza si sustine soluții tehnologice financiare în domeniul rețelelor ATM, POS, rețelelor electronice de plăți, automatizarii de sucursale și kiosk-urilor self-service de peste 25 de ani.

Ca parte a acestui acord, Printec va furniza INETCO Analytics solutii pentru bancile de retail printr-un model de licentiere specific. Printec  va oferi, de asemenea, si o serie de servicii profesionale legate de alte soluții INETCO.

“Am făcut o prioritate si un scop in sine din a oferi cele mai bune soluții pentru piața bancară de retail”, a declarat Vangelis Chrysafidis, Chief Operating Officer la Printec. “Clientii nostri isi doresc sa inteleaga mult mai bine cum sunt folosite dispozitivele de self-service și interfețele bancare digitale, cum ar fi ATM-urile, terminalele POS, Internet banking-ul și aplicațiilede mobile banking. Ei sunt gata să treaca dincolo de măsurile tradiționale pentru a cunoaste si intelege obiceiurile de consum si gradul de implicare al clientilor lor. Suntem incantati sa raspundem acestei necesitati prin solutia INETCO Analytics”

INETCO Analytics simplifică modul în care informatiile “Big Data” sunt colectate, stocate și vizualizate în mediile bancare multi-channel. Datele despre tranzacția clientului sunt colectate si structurate, apoi stocate într-un depozit de date Apache ™ Hadoop® scalabil.  Aceste date pot fi oricand interogate și vizualizate pe baza unei interfete user-friendly Tableau®.

Astfel, in loc sa-si iroseasca timpul “alergand” dupa informatii in infrastuctura retelelor multi-vendor, analistii de date  pot folosi INETCO Analytics pentru a vedea cine folosește canalele și dispozitivele, ce fel de interactiuni au loc, precum și calitatea serviciilor, toate in urma a cateva click-uri.

“Cu cat clientii  interactioneaza din ce in ce mai mult cu  dispozitive self-service și interfețe bancare digitale, cu atat bancile realizeaza ca o imagine completa a clientului nu poate veni decat din analiza datelor tranzactiilor”, a declarat Bijan Sanii, CEO al INETCO.