IBM a anuntat ca portofoliul sau extins de capabilitati analytics – care include solutii precum, Cognos Business Intelligence, platformele de solutii predictive SPSS si noua solutie lansata Watson Analytics – va fi in curand disponibil pe IBM Cloud Marketplace. IBM Cloud Marketplace este o destinatie online unica care va servi ca o cale de acces digitala pentru inovatia in domeniul cloud, reunind capabilitatile ca servicii (CaaS) ale IBM si cele ale  partenerilor si ale furnizorilor terti cu siguranta si flexibilitatea pe care companiile le asteapta.

In timp ce companiile privesc cu interes crescut catre date ca fiind noua sursa de avantaj competitiv, ele iau de asemenea in considerare avantajul oferit de cloud computing ca pe un motor de crestere care va ajuta la generarea mai rapida a inovatiei. Conform studiului Gartner Research, 25% din lansarile de noi solutii pentru business analytics vor fi sub forma de abonamente la solutiile de cloud analytics sau la serviciile aplicate pana in 2016.

Prin implementarea portofoliului IBM de solutii analytics de top pe platforma cloud, companiile, dezvoltatorii si expertii vor putea sa incorporeze procesele decizionale bazate pe analiza datelor pentru orice decizie in afaceri. Accesul la serviciile analytics bazate pe cloud precum IBM Watson Analytics poate pune la dispozitia utilizatorilor solutii de analiza puternice  pentru a-i ajuta sa observe modele, sa cerceteze si sa imbunatateasca diferite decizii de business fara sa mai fie nevoie sa  apeleze la un expert in prelucrarea datelor.

Companiile pot folosi imediat perspectivele obtinute din solutiile de analytics bazate pe cloud pentru a implementa noi servicii inovative, a genera performanta de business si pentru a administra guvernanta corporativa, riscul si conformitatea. Dezvoltatorii pot utiliza serviciile de analytics, cum ar fi raportarea, in propriile aplicatii disponibile in cadrul Bluemix, platforma de aplicatii cloud de top a IBM.

“IBM continua sa ofere solutii avansate de analytics tuturor utilizatorilor din cadrul unei companii”, a declarat Alistair Rennie, General Manager, Business Analytics, IBM. “Suntem convinsi ca aceste servicii bazate pe platforma cloud, impreuna cu capabilitatile noastre de prelucrare a datelor vor transforma modul de lucru al companiilor.”

Abordarea dinamica a celor mai importante provocari in domeniul prelucrarii datelor dincolo de procesele de business
Pentru a face portofoliul de solutii Big Data si Analytics accesibil pentru implementare in cadrul companiilor la o scara larga atat local, in mediul cloud cat si hibrid, IBM anunta dezvoltarea a cinci solutii de dinamizare, cu scopul de a ajuta expertii in date sa abordeze cele mai importante si mai raspandite provocari cu care se confrunta companiile in prezent.
Perspectiva asupra clientului – Furnizarea de perspective ample clientilor pentru a sustine procesele de vanzari, marketing si suport pentru clienti, imbunatatind astfel  modalitatile de atragere de noi beneficiari, cross-sell si fidelizare a acestora.
             Perspectiva in ceea ce priveste operatiunile – Furnizarea de perspective ample in ceea ce priveste starea de uzura a bunurilor si performantele echipamentelor pentru optimizarea operatiunilor, serviciilor si a suportului tehnic; permite o administrare predictiva, imbunatatirea prognozei in ceea ce priveste fluctuatia cererii/ofertei si determina o eficientizare a proceselor.
Perspectiva in ceea ce priveste securitatea si frauda cibernetica – Oferind analize imbunatatite asupra potentialelor situatii de risc, permite un raspuns mai rapid in cazul unor amenintari in ceea ce priveste siguranta, frauda si securitatea datelor; imbunatateste protectia datelor confidentiale si avertizeaza in timp util asupra potentialelor anomalii prin transformarea volumelor mari de date in informatii care au abilitatea de a actiona pentru eliminarea acestora.
Perspectivele asupra riscului si conformitatii – Beneficiind de abilitatea de a lua decizii constiente in ceea ce priveste riscurile pentru a administra mai bine situatiile de risc financiar, operational si de conformitate; optimizarea utilizarii de capital, minimalizarea pierderilor si reducerea costurilor de conformitate.
Proiectele de modernizare ale centrelor de date –Permit organizatiilor sa colecteze, prelucreze si sa intretina un volum mare de informatii si sa utilizeze capabilitati de analiza crescute la costuri reduse; furnizeaza acces mai rapid la informatia generata in cadrul companiei.

Programul va oferi clientilor acces la solutii software pre-integrate si la expertiza de business si in ceea ce priveste serviciile specifice tehnologice concepute sa permita companiilor din diverse arii industriale sa incorporeze cinci modalitati diferite de perspective de business obtinute din prelucrarea pentru imbunatirea performantei.

IBM Cognoss Business Intelligence pe platforma Cloud este  in prezent lansata in varianta beta si va fi disponibila incepand cu  primul trimestru al anului 2015. IBM SPSS Modeler va fi disponibila pe IBM Cloud Marketplace in 30 de zile.

IBM a mai anuntat o noua generatie de servicii de date in mediul IBM Cloud care sunt dezvoltate pentru a garanta disponibilitatea unor informatii verificate care pot fi utilizate rapid in cadrul oraganizatiei. Pentru mai multe informatii, va rugam accesati: http://www.ibm.com/press/us/en/pressrelease/45211.wss
IBM a dezvoltat un portofoliu vast in ceea ce priveste tehnologiile Big Data si Analytics care inglobeaza procese de cercetare si dezvoltare, solutii si aplicatii software. IBM a investit 24 de miliarde de dolari pentru a dezvolta capabilitatile sale in domeniul Big Data si Analytics prin intermediul cercetarii si dezvoltarii si prin mai mult de 30 de achizitii. In prezent, peste 15,000 de consultanti in domeniul analytics, 6,000 de parteneri de afaceri si 400 de matematicieni din cadrul IBM ajuta clientii sa utilizeze solutiile BigData in procesul de transformare a organizatiilor lor.