Clientii Romanian International Bank S.A. primesc Personal Identification Number (PIN) prin SMS.
Acest nou serviciu a fost implementat din dorinta de a oferi clientilor RIB, posesori de carduri, conditii superioare de securitate si un grad ridicat de rapiditate si confort. Serviciul Personal Identification Number (PIN) prin SMS foloseste o aplicatie de tip web2sms si aduce o imbunatatire considerabila a timpului in care un client Romanian International Bank S.A. isi poate obtine sau regenera codul PIN. Codul PIN este generat in mod aleatoriu de sistemul informatic si poate fi schimbat de catre clientului utilizator la oricare dintre ATM-urile RIB.
“Asa cum v-a obisnuit, RIB continua seria pionieratelor in ceea ce priveste serviciile oferite clientilor sai. Pe langa emiterea primului card de credit din Romania (noiembrie 1999), plata facturilor de utilitati prin scanarea codului de bare ( 2009), incepand cu luna decembrie a anului 2011, banca noastra pune la dispozitia clientilor sai (persoane fizice si juridice) un nou serviciu rapid, facil si sigur: expedierea prin SMS a codului PIN aferent cardului. Acest lucru s-a realizat prin dezvoltarea de catre procesatorul nostru a unei aplicatii dedicate si a unei interfete de tip web2sms, pusa la dispozitia RIB de catre liderul local pe acest segment de servicii. In momentul primirii cardului (nou, reinnoit, preschimbat) sau la solicitarea scrisa a clientului de a schimba codul PIN, Romanian International Bank S.A. va expedia prin SMS codul PIN in aproximativ 3 secunde. SMS-ul va fi expediat la numarul de telefon declarat, de catre posesorul cardului, pe cererea de emitere card.” – George Priboi, Sef departament carduri.
Oferind o gama diversificata de servicii bancare, cele mai bune cursuri de schimb valutar, primul card de credit din România, adaptarea ATM-urilor la standardele EMV pentru acceptarea cardului cu CHIP, implementarea şi perfecţionarea mecanismelor de tranzacţionare de la distanţă, crearea unui mecanism de negociere personalizat, RIB îşi consolidează poziţia de bancă axată pe calitatea superioară a produselor şi serviciilor.