OMNILOGIC, un jucătorul important pe piaţa de distribuţie cu valoare adăugată (VAD) în domeniul IT&C din România şi regiunea Adriatică anunţă încheierea unui contract de distribuţie cu un nou partener important de tehnologie: KOFAX, unul dintre principalii furnizori de aplicaţii inteligente care simplifică activităţile critice (numite de Kofax “First MileTM”) aferente interacţiunilor cu clienţii şi care au un conţinut ridicat de informaţii. KOFAX îmbină cele mai bune soluţii de captură a informaţiei, cu un management al proceselor si cu capabilităţi de analiză şi de preluare a informaţiei colectate prin intermediul dispozitivelor mobile. Acestea permit organizaţiilor să-şi crească rata de răspuns faţă de clienţi, să ofere servicii mai bune, să obţină un avantaj competitiv şi să-şi dezvolte afacerile reducând în acelaşi timp costurile operaţionale.

Ce oferă soluţiile Kofax:

–        Permite oricărei organizaţii să elimine prelucrarea manuală a reclamaţiilor şi să interacţioneze cu clienţii săi prin intermediul canalelor de comunicare preferate de aceştia, crescând astfel satisfacţia clienţilor.

–        Transformă smartphone-urile în dispozitive de captură a informaţiei prin intermediul mai multor aplicaţii dinamice care vin în întâmpinarea clienţilor, atunci când aceştia preferă să interacţioneze/să comunice prin acest canal.

–        Ajută organizaţiile să-şi îmbunătăţească serviciile de relaţii cu clienţii şi să accelereze tranzacţiile în toate sectoarele de activitate obţinând în acelaşi timp un profit mai mare.

–        Kofax TotalAgility oferă o legătură esenţială între sistemele de colectare de date şi sistemele interne de functionare ale unei organizaţii ajutând la creşterea promptitudinii fată de clienţi, la îmbunătăţirea nivelurilor de servicii şi la obţinerea de avantaje competitive pentru a gestiona şi dezvolta mai bine activităţile de afaceri reducând în acelaşi timp costurile de operare.

–        Kofax Capture îmbunătăţeşte procesele de colectare şi transformare a documentelor şi formularelor în format tipărit sau electronic – inclusiv cele scrise de mână şi cele cu cod de bare – în informaţii corecte şi accesibile care pot fi livrate aplicaţiilor şi bazelor de date practic oriunde în lume.

–        Ajută organizaţiile să extragă şi să distribuie o varietate largă de informaţii din datele pe suport fizic şi electronice

–        Integrează uşor informaţiile capturate în sisteme şi procese pre-existente.

–        Îmbunătăţeşte calitatea şi consistenta informatiei

–        Reduce costurile forţei de muncă

–        Elimină timpul şi costul de transport al documentelor către centrele de prelucrare centralizată.

Aplicaţiile Kofax transformă şi simplifică în mod substanţial şi în timp real activităţile critice de tip “First Mile™” aferente interacţiunilor cu conţinut ridicat de informaţii furnizate de clienţi.

Prin semnarea acestui contract important de parteneriat cu Kofax, lider pe piaţa de captură inteligentă a informaţiilor, BPM, management dinamic al incidentelor prin intermediul aplicaţiilor mobile, anticipăm noi oportunităţi de business atât în România, cât şi în toată regiunea Adriatică. Începând de azi, Omnilogic şi Partenerii sai de afaceri autorizaţi vor putea furniza, implementa şi oferi asistenţă pentru soluţii multichannel de captura de informatii, de management al proceselor şi incidentelor de afaceri, de integrare a datelor, de analiză avansată şi mobilitate tuturor potenţialilor noştri clienţi din România, Slovenia, Croaţia, Serbia şi Bulgaria”, a declarat Dl. Gabriel Marin, Director General al Omnilogic.