Oktal.ro, magazinul online de IT&C şi electrocasnice cu cea mai mare experienţă pe piaţa românească de comerţ electronic, aşteaptă în acest an o creştere de aproximativ 30%, bazată în principal pe dinamica vânzărilor de tablete şi smartphone-uri. În 2012, ultrabook-urile au fost “vedete” de prim rang, înregistrând creşteri lună de lună atât în vânzări, cât mai ales în ceea ce priveşte traficul generat de vizitatorii ce au navigat în această secţiune din magazinul online, fapt ce dovedeşte aspiraţia tot mai mare spre produse performante. Tabletele şi smartphone-urile au beneficiat de asemenea de lansările “în valuri”, iar clienţii au fost receptivi la orice noutate.

“2013 este un an în care retail-ul va depinde mult de evoluţia economiei, de dinamica veniturilor populaţiei şi mai ales de optimismul sau pesimismul clienţilor cu privire la evoluţia lor personală viitoare”, a explicat Dan Dumitrescu, General Manager al companiei Elka-Oktal Group, care deţine Oktal.ro. “Anul a început într-un mod pozitiv, cu un context politic stabil, dar consumatorii au experienţa nefericită a ultimilor ani şi încă privesc cu reticenţă spre viitor, consumă în mod limitat şi precaut, mai ales pe sectorul bunurilor de folosinţă îndelungată. Totuşi, tehnologia nouă îi convinge pe clienţi să “rişte” să-şi înnoiască gadget-urile, produsele performante fiind în topul vânzărilor pe toate categoriile, în ciuda preţurilor superioare”, a adăugat Dan Dumitrescu.

Oktal.ro este consacrat pe piaţă ca un specialist în vânzările de laptopuri, netbook-uri şi ultrabook-uri, oferind o varietate însemnată de produse pe toate categoriile de preţ şi performanţă. În ultimii ani Oktal.ro şi-a diversificat puternic gamele de produse, fidelizându-şi clienţii şi crescând semnificativ pe tot spectrul de produse IT, de la aparate foto la electrocasnice mici, de la telefoane şi smartphone-uri la componente PC şi periferice, monitoare, multimedia, audio-video şi software.

“În prezent, Oktal.ro este un magazin online complet de IT&C, care propune nu numai produse, ci şi servicii şi încredere, relaţii pe termen lung cu cei care ne sunt sau ne devin clienţi. Oktal.ro îşi consolidează permanent oferta de servicii oferite clienţilor în mod gratuit, pe tot parcursul procesului de vânzare şi chiar şi ulterior, pentru a garanta satisfacţie pe termen lung şi pentru a-şi fideliza clienţii”, a mai spus General Manager-ul magazinului.

Oktal.ro garantează satisfacţia prin promisiunea de returnare a banilor în cazul în care clientul, în maximum 30 de zile de la achiziţie, doreşte să returneze un laptop sau netbook, nemulţumit de performanţele acestuia – proces rapid şi uşor, fără penalităţi şi fără necesitatea invocării unui motiv.

De asemenea, Oktal.ro oferă “E-Service”, un program complet gratuit care îi ajută pe clienţi să economisească timp şi 

Leave a Reply