Grupul de firme Agro Invest Prod din Bistrita, cel mai important jucator din industria carnii din regiune, proprietar al brandului de mezeluri “De la Jupanu”, a implementat solutia software pentru managementul afacerii furnizata de Transart.

Solutia achizitionata include:

– B-ORG ERP pe partea de gestiune stocuri , productie , trasabilitate , salarizare si integrare de procese,

– HERMES Evolution, aplicatia lider pe piata SFA din Romania pentru automatizarea activitatii agentilor de vanzari

– BI Adviser – componenta de Business Intelligence , strans integrata cu ERP-ul, care faciliteaza realizarea analizelor de business si monitorizarea indicatorilor esentiali ai afacerii (KPI) pe baza unor tablouri de bord tematice (dashboards).

Decizia de a achizitiona solutia Transart a venit pe fondul unei dezvoltari si diversificari a activitatilor grupului Agro Invest, a unei concurente ridicate pe acest segment de piata dar si a cresterii nemultumirilor fata de suportul asigurat pentru aplicatia utilizata anterior.

“In luarea deciziei de achizitie a ERP-ului furnizat de Transart au contat functionalitatile oferite pe partea de gestiune, flexibilitatea pe partea de negociere – in special posibilitatea de a esalona costurile de achizitie pe o perioada mai lunga de timp – si increderea in capacitatea Transart de a ne livra solutia dorita, impreuna cu suportul tehnic aferent atat direct cat si prin partenerul local – PIM Corporation.” a declarat D-na Oana MARE, Director Financiar Combis SA / Agro-Invest Prod SRL Bistrita

Beneficii oferite de B-ORG ERP

– obtinerea de rapoarte operative pe core-business: profitabilitate, stocuri, loturi, date expirare, totul in timp real;

– scurtarea timpului de intocmire a documentelor: avize, incasari, rapoarte de productie, documente de inventariere etc

– control mai strict al stocurilor de materii prime si al productiei rezultate – cu impact asupra faptului ca angajatii simt ca pot fi mai strict controlati si prin urmare lucreaza mai corect, mai responsabil;

– asigurarea trasabilitatii pe fluxul de aprovizionare-productie-livrare;

– obtinerea de informatii in timp real legate de costurile de productie, facilitand astfel stabilirea pretului de vanzare care sa asigure profitabilitatea la nivel de produs; (Nota: din cauza ca materia prima isi schimba foarte des pretul, anterior implementarii B-ORG ERP, au existat situatii cand un anumit produs a fost vandut la un pret care nu acoperea costul de productie;)

– optimizarea aprovizionarii cu materie prima, prin anticiparea necesarului in baza comenzilor inregistrate in sistem;

Pe durata implementarii, am apreciat promptitudinea cu care ni s-a raspuns: am avut destul de multe particularitati de rezolvat, probleme care au necesitat un tratament personalizat. Nu a fost o implementare usoara. A fost o munca grea care a presupus un efort destul de important atat pentru noi cat si pentru Transart. S-au asimilat multe informatii si apreciez ca s-a muncit mult pentru noi … pe scurt, am simtit ca suntem importanti!”  a mai declarat D-na Oana MARE.

Beneficii oferite de HERMES Evolution

– scurtarea timpului de livrare a produselor la clientul final cu peste 50%;

– preluarea comenzilor cu un anumit tip de unitati de impachetare (gen caserola) si transformarea automata a cantitatii de facturat, in kilograme;

– eliminarea erorilor in preluarea comenzilor de pe teren;

– control mult imbunatatit al activitatilor desfasurate de agenti pe teren si o mai buna motivare a a agentilor.

In primul rand mi-a placut partea de gestiune, asa cum este ea rezolvata de ERP-ul Transart. Faptul ca stim foarte exact ce stocuri avem, ca putem analiza oricand, orice. Daca ar fi sa sintetizez cele mai importante beneficii obtinute, acesta sunt: accesul in timp real la orice situatie pe care o doresc si scurtarea timpului de solutionare a problemelor interne care necesita astfel de informatii.” a concluzionat D-naOana MARE.