Trei companii partenere Magister Software au obținut certificarea Centru teritorial de service și suport tehnic autorizat pentru soluțiile specializate de retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie. Alături de primul call center teritorial deschis anul trecut la Bacău, noile certificari ridică la patru numărul Centrelor de service și suport tehnic teritoriale pentru soluțiile specializate de retail SmartCash RMS. Cele patru centre sunt operate de companiile Velvet Com din Bacău, Inita 1996 din Iași, ECR Systems din Craiova și Simon Electronics din Satu Mare.

Magister Software a implementat, împreună cu fiecare dintre aceste companii, sisteme de call center moderne, ce suportă până la 20 de apeluri telefonice simultane din partea utilizatorilor SmartCash. Apelând un număr unic de apel pentru fiecare zonă geografică, retailerii au acum acces la servicii calitative de suport tehnic, aproape de zona în care își desfășoară activitatea.

Totodată, cele patru sisteme call center autorizate de Magister sunt integrate la nivel național, cu sistemul central de suport tehnic al dezvoltatorului software, sesizările preluate de fiecare partener fiind monitorizate și evaluate în permanență de către reprezentanții departamentului tehnic Magister Software începând din momentul înregistrării până la soluționare.

Pentru a ajunge la acest nivel, companiile certificate au parcurs, pe durata ultimului an, cursuri intensive de calificare profesională, certificările fiind dobândite în urma unui audit operațional realizat de Magister Software.

Deschiderea noilor centre teritoriale de suport tehnic autorizat face parte dintr-un efort constant al companiei Magister Software de a veni în întâmpinarea clientilor săi cu servicii de suport tehnic omogene și de înalta calitate, disponibile cât mai aproape de zona în care își desfășoară activitatea.

„Ne bucură și ne onorează faptul că trei dintre partenerii noștri, cu care colaborăm de ani buni în furnizarea de servicii performante pentru comercianți, au atins cel mai ridicat nivel de calificare, cel de Centru de service și suport tehnic autorizat. Această triplă realizare ne confirmă că programul Partener Certificat Magister este un pariu câștigat, că piața soluțiilor pentru retail avea nevoie de o metodă de perfecționare și evaluare fiindcă înșiși comercianții au nevoie de soluții mai performante, mai rapide, care să le îmbunătățească vizibil activitatea. Le dorim tuturor succes în noul lor rol și sperăm să fie o sursă de inspirație și pentru alți parteneri în curs de certificare“, declară Dor Bujor Pădureanu, directorul general al Magister Software.

Mugurel Lupoaie, administrator Inita 1996, Iasi: „Suntem bucuroși că putem oferi clienților nostri un serviciu de suport tehnic modern și că, în același timp, suntem aproape de Magister Software. Devenind Centru de service și suport tehnic, Inita 1996 și-a dovedit înalta calificare în soluția SmartCash RMS și, totodată, în domeniul soluțiilor pentru retail. Suntem încrezători în viitor pentru că avem angajați pregătiți și infrastructura necesară pentru a oferi produse și servicii excelente comercianților din Iași și județele apropiate.“

Alexandru Opri, administrator ECR Systems, Craiova: „În ultimii ani, ECR Systems a crescut mult; practic, am trecut de la mici comercianți la rețele mari de magazine. Am căpătat experiență valoroasă ducând la bun sfârșit proiecte complexe de retail, bazate pe platforma SmartCash RMS, și ne-am consolidat baza de cunoștințe în domeniu urmând cursurile de calificare Magister. Cred că integrarea cu sistemul de suport Magister este benefică atât clienților, cât și nouă, deoarece ne oferă mijloace moderne pentru a face față cerințelor din ce în ce mai ridicate ale clienților noștri.“

Ștefan Simon, administrator Simon Electronics, Satu Mare: „Era un pas firesc pentru firma pe care o conduc, Simon Electronics Satu Mare, să devină Centru de service si suport tehnic autorizat și să poată oferi clienților săi, care utilizează soluția SmartCash RMS, servicii de suport tehnic profesionale. Când spun «profesionale» mă refer la sesizări monitorizate la nivel național de Magister și la soluționări corecte și rapide, în timpii estimați, deoarece suntem în permanentă legatură cu departamentul tehnic Magister, care ne poate îndruma în acest sens. Sunt sigur că evoluția noastră se va reflecta și în experiența clienților cu noi.“

Cele patru centre de service și suport tehnic autorizat certificate de Magister Software pentru soluțiile SmartCash Retail Management System, pot fi contactate la următoarele numere de telefon:

•          031.821.01.51 – Velvet Com, Bacău

•          031.821.01.52 – Simon Electronics, Satu Mare

•          031.821.01.53 – Inita 1996, Iași

•          031.821.01.54 – ECR Systems, Craiova.