Noua legislatie privind implementarea caselor de marcat cu jurnal electronic determina specialistii in domeniu sa-si eficientizeze activitatea, sa dezvolte noi solutii si sa-si consolideze parteneriatele. In perioada 3-5 noiembrie a.c., la a opta editie a Intalnirii anuale a Partenerilor Magister – eveniment consacrat in randul furnizorilor de solutii hardware si software pentru retail – aproape 100 de profesionisti, reprezentand peste 60 de companii din toata tara, au analizat provocarile si oportunitatile pietei si si-au stabilit obiectivele pentru 2018.
Organizat de Magister Software, companie cu peste 15 ani de activitate pe piata, evenimentul se adreseaza Partenerilor Certificati Magister si Dealerilor Autorizati de solutii SmartCash RMS – cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Intalnirea s-a desfasurat la Complexul turistic Cheile Gradistei – Fundata Resort si a debutat cu Conferinta Partenerilor Magister, precedata de prezentari de solutii menite sa sporeasca performanta, precum si o expozitie de echipamente pentru comertul cu amanuntul, unde participantii au descoperit, printre altele, cele doua modele de imprimante fiscale inteligente, Athlos V-WS si FMC Epson TM-T810 – primele de acest tip fabricate integral in Romania.
Sambata, 4 noiembrie 2017, s-a desfasurat Conferinta Partenerilor Magister – contextul optim pentru a analiza colaborarea din cadrul retelei Magister, precum si modalitatile de a dezvolta solutii performante, ce vor permite extinderea portofoliului de implementari in concordanta cu schimbarile iminente de pe piata de retail.
In prima parte a evenimentului, Mihaela Petcu, director vanzari nationale Magister, a prezentat rezultatele programului anual de certificare al companiei, rezultatele comerciale obtinute anul acesta de parteneri, precum si informatii despre noul sistem online, ce ofera instrumente indispensabile partenerilor si dealerilor SmartCash, necesare unei bune colaborari cu clientii comercianti.
In vederea eficientizarii procesului de ofertare, Magister Software pune la dispozitia propriei retele de parteneri cotatii pentru solutii standard disponibile electronic imediat, pliante actualizate la zi, mereu la indemana si o lista unificata de produse.
In cadrul evenimentului au fost premiati cei mai performanti si dinamici parteneri, pe baza rezultatelor comerciale inregistrate anul acesta. Astfel, pe primul loc s-a clasat compania Velvet Com din Bacau, locul al II-lea a fost ocupat de firma Simon Electronics S.R.L. din Satu Mare, iar locul trei i-a revenit companiei Fisc Consulting S.R.L. din Cluj-Napoca.
In cea de-a doua parte a conferintei, dedicata prezentarilor sustinute de partenerii invitati, Bogdan Bratu si Nadir Azam din cadrul companiei Zucchetti Worldwide Operation au expus noile functionalitati inovatoare ale solutiei Mago4, integrata cu platforma software SmartCash RMS. In continuare, Nicu Piroi, reprezentant al companiei Accord Electronics, a descris avantajele integrarii noului concept de AMEF cu sisteme de retail precum platforma SmartCash RMS.