Cadranul pentru SFA, in special pentru categoria B2B, aduce noi candidati si prezinta o noua dinamica a pietei. Mobilitatea prin smartohone-uri si tabletele este in crestere, iar Social Media devine din ce in ce mai important.

Managementul performantei vanzarilor este unul dintre criteriile importante dupa care se realizeaza evaluarea. Vorbim despre o intelegere profunda a pietei, a cerintelor clientilor si despre eficienta in a oferi raspunsuri acestor nevoi.

Organizatiile analizate sunt organizatii cu clienti care le folosesc cu succes produsele si serviciile. Cadranul pozitioneaza pe saleforce.com drept lideri, atat in ceea ce priveste atat abilitatea de executie, cat si completitudinea viziunii.

Aplicatiile SFA sustin automatizarea activitatilor, proceselor de vanzare si a responsabilitatilor administrative pentru profesionistii din organizatiile B2B. Core-ul functionalitatilor include account, contact si managementul oportunitatii. Capacitatile add-on-urilor aditionale pun accentul pe imbunatatirea eficacitatea oamenilor din vanzari. Printre aceste capacitati se numara  sales configuration, guided selling, proposal generation and content management si sales performance management support, care include incentive compensation, quota, sales coaching si territory management.