Incepând cu luna februarie compania Vlamir, partener autorizat Kyocera Document Solutions în Romania, este certificat pentru a implementa și gestiona soluția MyQ. Pentru că în multe organizații se printează necontrolat, fie că sunt ele companii, guvern, instituții, organizații educaționale, fiindcă nimeni nu ține cont de cine și ce anume printează, când și unde, volumele de printare pot ajunge la milioane de pagini pe an, ducând la costuri enorme cu consumabilele, întreținerea și service-ul.
Monitorizarea documentelor poate părea o sarcină descurajatoare. Multe organizații, inclusiv cele mici și mijlocii, nu au idee câte imprimante și câte multifuncționale dețin, ca să nu mai spunem de corporațiile care au mai multe sucursale dispersate în țară. Managementul acestor companii amână de cele mai multe ori implementarea unui sistem de monitorizare de teama unui conflict între controlul documentelor și accesibilitatea angajaților la echipamente. Vor ca personalul să poată lucra eficient, fără a fi împiedicat de sisteme complicate de control.
Insă, fără niciun sistem instalat, cheltuielile cu documentele pot deveni o amenințare pentru sănătatea financiară a companiei, cu KYOCERA Document Solutions Europe a lansat Kyocera MyQ, o solutie inteligentă de management al documentelor care permite organizațiilor să obțină remarcabile reduceri de cheltuieli și în același timp să crească securitate documentelor. Soluția KYOCERA MyQ folosește Print&FollowTM pentru a proteja informațiile confidențiale, necesitând ca utilizatorii să se identifice pe un echipament pentru a-și primi documentele. Print&FollowTM oferă utilizatorilor și flexibilitatea de a printa pe orice echipament care este conectat la serverul lor, oriunde se află.
Multe organizații au o flotă de echipamente formată din imprimante si multifuncționale de la mai mulți furnizori. Kyocera MyQ suporta momentan peste 1300 de modele de aparate de la diferiți producători, iar acest număr va continua să crească. Soluția MyQ monitorizează folosirea fiecărui echipament în parte și generează rapoarte automate, astfel încât comandarea consumabilelor si reviziile periodice să fie eficientizate, iar timpul de nefuncționare al echipamentelor să fie redus la minim.
Maki Nagao, Marketing Manager la KYOCERA Document Solutions Europe BV precizează: ”Cu lansarea acestei soluții MyQ, oferim organizațiilor o unealtă simplă, eficientă și accesibilă pentru a pune capăt copierii si imprimării necontrolate care le pot pune în pericol sănătatea financiară și confidențialitatea informațiilor companiei. Pentru a supraviețui în situația economică din ziua de azi, afacerile trebuie să fie istețe. MyQ le permite acest lucru.”