CodeCamp și ITSpark organizează cea de a treia ediție a Conferintei IT Camp în perioada 23-24 mai 2013 la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca. Conferința vizează profesioniștii implicați în implementări ale tehnologiilor Microsoft și managerii cu rol decizional care doresc să fie la curent cu ultimele tehnologii, să-și îmbogățească cunoștințele tehnice și care urmăresc participarea la training-uri cu adevărat eficiente, bazate pe tehnologiile disponibile astăzi.
Tudor Damian, co-organizator IT Camp: ”Suntem încântați să urmărim creșterea vizibilă a calității conferinței (speakeri, sesiuni) precum și a interesului manifestat de comunitatea IT. Atât în urma efortului depus, cât mai ales mulțumită sponsorilor locali, IT Camp a reușit să devină deja un eveniment de referință în regiune.”Ca și în anii precedenți, organizatorii au pregătit două zile în care dezvoltatorii, profesioniștii IT și arhiecții pot beneficia de 30 de sesiuni tehnice si un open-panel, prezentate de 26 de speakeri locali și internaționali. Între aceștia, patru experți cu titul de Microsoft Regional Director (Richard Campbell, RD si MVP, creatorul unei varietăți de programe multimedia, dintre care amintim .NET Rocks!, RunAs Radio și The Tablet Show; Tim Huckaby, RD și MVP, numit de către presa de specialitate un “pionier al revoluţiei Smart Client”; Martin Kulov, RD și MVP; Ciprian Jichici, RD și MVP), Peter Leeson, CMMI Specialist și 13 alți experți cu titlul Microsoft Most Valuable Professional(MVP), o parte din ei fiind speakeri internaționali (Raffaele Rialdi, Developer Security MVP; Andy Cross, Windows Azure MVP; Tobiasz Koprowski, SQL Server MVP etc.).
Conferința acoperă teme de interes general precum Hyper-V, Office 365 și Private & Public Cloud pentru profesioniștii IT, Windows Azure și platforme si tipuri de cloud, WinRT, HTML 5 pentru dezvoltatori, iar pentru arhitecți Intelligent Evolution, Agile Metrics, și multe altele. Conținutul va fi organizat pe trei track-uri paralele (pentru arhitecți, dezvoltatori și profesioniști IT), adresând probleme și nevoi specifice fiecărei audiențe.