Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de soluţii software şi servicii dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor, lansează competiția Customer Experience Makeover: Contact Center Style.
Concursul se adresează companiilor din întreaga lume, indiferent de dimensiune, aflate în căutarea unei transformări gratuite a tehnologiilor, echipamentelor și facilităților utilizate în centrele de contact. Transformarea va include furnizarea tehnologiei în cloud destinată centrelor de contact, oferită de Interactive Intelligence, precum și accesoriile hardware asociate, telefoane, căști, software CRM, stații de lucru, monitoare, mobilier, servicii de design interior și servicii de training și consultanță.
„Business-ul nostru constă în a ajuta centrele de contact să îmbunătățească experiența oferită clienților lor. Cu acest obiectiv în minte, am creat acest concurs pentru a prezenta diferența pe care cele mai noi tehnologii, echipamente și practici o pot face în furnizarea celei mai bune experiențe pentru clienți. Așteptăm cu nerăbdare să îi oferim norocosului câștigător ocazia de a-și încânta clienții, prin transformarea serviciilor într-un avantaj competitiv”, a declarat Joe Staples, Chief Marketing Officer, Interactive Intelligence.
Interactive Intelligence va furniza toate echipamentele software și hardware necesare centrelor de contact, implementarea urmând să fie realizată în cloud. În plus, va oferi și servicii de training și consultanță. Ceilalți sponsori, parteneri Interactive Intelligence, vor furniza tehnologii, echipamente și servicii suplimentare. Printre sponsorii confirmați până în momentul de față se numără Contact Center Compliance, OrgSpan, Plantronics și Zendesk.
Câștigătorul competiției Customer Experience Makeover va fi desemnat de un juriu format din specialiști Interactive Intelligence și va fi anunțat în cadrul evenimentului global organizat anual de companie pentru clienți și parteneri, INTERACTIONS 2014, ce va avea loc în perioada 2 – 5 iunie 2014, în Indianapolis, Indiana, SUA. Câștigătorul nu trebuie neapărat să fie prezent la eveniment pentru a putea fi validat.
Pe toată perioada concursului, Interactive Intelligence va urmări transformarea centrului de contact câștigător, prin intermediul fotografiilor, clipurilor video și articolelor postate pe blog.
Candidații se pot înscrie până pe 30 aprilie, regulile concursului și formularul de înscriere fiind disponibile pe www.inin.com/cxmakeover.
Toți candidații vor fi luați în considerare, în afara companiilor care au inițiat deja discuții de vânzări cu Interactive Intelligence sau unul dintre distribuitorii săi.