Nuevo Construct, unul dintre principalii jucatori pe segmentul pieselor de schimb pentru utilaje din Romania, a implementat solutia ERP de la Senior Software pentru a beneficia de o platforma software de ultima generatie tehnologica. Prin intermediul SeniorERP managementul companiei isi doreste sa duca afacerea la un nivel ridicat de productivitate si eficienta.

Nuevo Construct activeaza din anul 2004 pe piata pieselor si accesoriilor pentru utilaje de constructii, iar din 2009 au fost puse bazele unui departament de service cu acoperire nationala. Compania reprezinta branduri de prestigiu, printre care si PERKINS, ISUZU si JCB – unul dintre primii trei producatori de echipamente pentru constructii la nivel mondial.

“La inceputul anului curent am decis sa facem un pas important in dezvoltarea companiei, prin achizitionarea unei solutii software integrate, care sa ne ajute pe de o parte la migrarea serviciului de contabilitate pe o platforma de ultima generatie, iar pe de alta parte la imbunatatirea substantiala a segmentului de gestiune comerciala.” a declarat domnul Adrian Sabau, Proprietarul companiei Nuevo Construct

Anterior implementarii SeniorERP compania utiliza un software de gestiune, iar contabilitatea era externalizata si implicit gestionata prin intermediul altei aplicatii, ceea ce rezulta adeseori in neconcordante intre gestiuni, intre soldurile clientilor, documentele erau procesate de doua ori, iar accesul la informatii in timp real era extrem de limitat. In acest context, implementarea unui sistem integrat de tip ERP a fost vazuta de catre managementul companiei ca o conditie necesara pentru eliminarea problemelor care duceau la incetinirea activitatii.

In urma analizei pietei de software, Nuevo Construct a decis sa implementeze sistemul ERP oferit de Senior Software, acesta iesind in evidenta printr-o serie de atribute precum:

• Platforma de ultima generatie tehnologica si interfata intuitiva
• Adaptabilitatea sistemului la specificul companiei si flexibilitatea pentru schimbarile viitoare
• Actualizarea permanenta a aplicatiei conform legislatiei in continua schimbare
• Portofoliul de clienti care il utilizeaza cu succes in prezent

Acestea sunt doar cateva motive pentru care am ales ca partener Senior Software, insa pot spune ca am descoperit si altele de cand am pornit lucrul pe noua platforma, spre exemplu noi functionalitati la care nici nu ne gandeam in momentul in care am inceput colaborarea.”, a adaugat domnul Adrian Sabau

Datorita modului de lucru online al aplicatiei SeniorERP, comunicarea dintre cele doua depozite ale companiei aflate la Turda si Bucuresti a fost semnificativ imbunatatita. Astfel, orice informatie inregistrata in sistem este acum vizibila imediat tuturor angajatilor care au nevoie de ea, indiferent de punctul de lucru din care este accesata aplicatia.

Pentru fiecare dintre cei aproximativ 2500 de clienti ai companiei sunt inregistrate in sistemul ERP informatii specifice despre utilajele pe care le detin. Aceasta functionalitate faciliteaza accesul la date complete despre clienti si ajuta la eficientizarea activitatii de service pe care angajatii Nuevo Construct o realizeaza pe teritoriul intregii tari.

Tot cu ajutorul SeniorERP este gestionata politica comerciala in relatia cu furnizorii si clientii, astfel ca discounturile si termenele de plata stabilite la nivel de partener sau lista de pret, sunt preluate automat pe documentele comerciale.