Huawei Consumer Business Group anunță că a depășitpragul de două milioane de smartwatch-uri HUAWEI WATCH GT vândute la nivelglobal, de la lansarea dispozitivului în octombrie anul trecut, devenind astfel cel mai
popular smartwatch Huawei.
Potrivit raportului întocmit de compania de analiză și cercetare International Data
Corporation (IDC) privind vânzările la nivel mondial în primul trimestru al anului pe piața
gadgeturilor wearable, Huawei a înregistrat o creștere anuală de 282,2%, față de
același trimestru al anului trecut. Cu peste cinci milioane de dispozitive wearable livrate
în primele trei luni ale anului, Huawei deține poziția a treia în topul producătorilor la
nivel global, pe acest segment de piață.
Încă din momentul lansării, HUAWEI WATCH GT s-a bucurat de aprecierea mass-
media și a consumatorilor, fiindu-i oferite mai multe distincții pentru numeroasele
caracteristici tehnologice remarcabile 1 , precum durata de viață a bateriei. Studiile au
confirmat că o baterie care se descarcă repede îi nemulțumește pe consumatori,
Huawei venind în întâmpinarea lor cu WATCH GT. Dispozitivul este alimentat de
sistemul Lite OS dezvoltat de Huawei și beneficiază de o arhitectură dual-chipset, care
asigură o durată de viață a bateriei mult extinsă. Utilizatorii se pot aștepta acum – în
condiții normale de utilizare, cu funcțiile de monitorizare a activităților fizice, a somnului
și a ritmului cardiac activate, precum și primirea de notificări – ca bateria WATCH GT să
reziste timp de două săptămâni până să necesite încărcare. De altfel, un studiu efectuat
la începutul acestui an arată că 81% dintre consumatori cumpără WATCH GT datorită
duratei de viață a bateriei 2 .

1 WIRED a desemnat HUAWEI WATCH GT Active drept "Best for battery life Smartwatch." Pocket-lint a inclus HUAWEI WATCH GT în lista "Best Smart Watch 2019", iar WAREABLE a desemnat
HUAWEI WATCH GT Active drept "Best Smart Watch 2019."
2 Studiul a fost efectuat doar în China.

Comunicat de presă

Alte inovații tehnologice de care se pot bucura utilizatorii de WATCH GT:
– Tehnologia Huawei Truseen 3.0 poate monitoriza ritmul cardiac pentru o zi
întreagă (24 de ore) în timp real, oferind feedback detaliat privind sănătatea.
Această tehnologie a fost nominalizată pentru premiul MWC 2019 Best Wearable
Mobile Technology Award
– Huawei Trusleep 2.0 ajută utilizatorii să identifice șase probleme legate de somn
și le oferă sfaturi personalizate pentru creșterea calității acestuia
– Peste zece funcții de monitorizare a diferitelor sporturi, care ajută consumatorii
să urmărească și să respecte regimurile și programele de exerciții.
În primăvara acestui an, Huawei a lansat două ediții noi: Active Edition cu diametru de
46 mm și Elegant Edition de 42 mm, oferind consumatorilor posibilitatea de a alege
dintr-o gamă mai variată de modele.
Pe baza performanțelor impresionante din primul trimestru, inclusiv a vânzărilor
consistente de pe principalele platforme de comerț din China, Huawei rămâne
încrezător că își va continua creșterea pe piața dispozitivelor wearable, grație HUAWEI
WATCH GT.
Mizând pe un angajament profund față de cercetare și dezvoltare – datele Uniunii
Europene privind investițiile în cercetare și dezvoltare industrială din 2018 plasează
Huawei pe locul cinci pe lista investitorilor, fiind singura companie cu sediul în China în
top 10 3 – și o credință fermă că implementarea tehnologiilor inovatoare poate răspunde
provocărilor cu care se confruntă consumatorii, Huawei își propune să ofere utilizatorilor
produse care să se bucure de și mai multă popularitate în întreaga lume.