Fashion Days, lider pe piaţa magazinelor online pe segmentul fashion în România şi cea mai mare destinaţie de shopping din Europa de Est, a lansat aplicaţia de cumpărături pentru iPad, care vine în completarea celei pentru iPhone, lansată anul trecut. Compania elveţiană este primul retailer de fashion online din România care oferă clienților săi posibilitatea de a face cumpărături online rapide, avantajoase şi sigure direct de pe dispozitivele lor mobile Apple. Prin intermediul noii aplicații, mai mult de 200.000 de produse de la peste 500 de branduri sunt acum ușor de accesat şi de pe iPad.

Intuitivă, uşor de utilizat şi disponibilă gratuit în Apple Store, aplicația pentru iPad facilitează cumpărăturile online oriunde şi oricând venind în întâmpinarea cumpărătorilor cu un stil de viaţă activ, în continuă mişcare. Aceasta are avantajul de a prezenta clienţilor o imagine mult mai clară asupra produselor prin afişarea de fotografii de înaltă calitate, care surprind chiar și cele mai mici detalii, pe ecranele mari, de pana la  9,7 inch, ale tabletelor Apple. Mai mult, direct din meniul aplicației, clienţii pot comanda produse în patru paşi simpli şi au la dispoziţie inclusiv plata securizată cu cardul.

 „Investim în inovaţie şi ne dorim să creăm pentru clienţii noştri experienţe digitale de shopping captivante și facile. Noua aplicatie pentru iPad este înca un pas pe care îl facem pentru a facilita accesul  clienților Fashion Days la o gamă și mai largă de produse, atât în campanii de tip flash sale, cât și în colecții in season de la branduri internaționale, care sunt disponibile în stoc. Pasul precedent a fost lansarea unui nou meniu de navigare pentru website care oferă acces instant la peste 200 000 de referinţe disponibile în stoc. Acesta vine cu opțiuni avansate de filtrare a produselor în functie de: brand, categorie vestimentară (îmbrăcăminte, încălţăminte, genţi, accesorii etc.), sex şi noutăţi.”, a declarat Camelia Ganga, Brand Manager Fashion Days.

„Faptul că am lansat si aplicaţia pentru iPad marchează un progres important la nivelul strategiei noastre de dezvoltare a canalelor de vânzare pe mobile. Sondajul Daedalus Millward Brown din luna februarie a acestui an arată că numărul de utilizatori care cumpără online de pe tabletă s-a triplat faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, odată cu lansarea noii aplicații, suntem încrezători să estimăm că, în următorii doi ani, mai mult de 50%-60% din numărul total al comenzilor va fi realizat de către clienţi în mişcare, direct de pe telefon sau tabletă. Doar în perioada verii, vanzările de pe dispozitive mobile au ajuns la 31% din numărul total al vânzărilor și s-au dublat faţă de anul trecut. Susţinem acest procent şi pentru că vom lansa aplicaţia pentru terminalele mobile care rulează sistemul de operare Android în  această toamnă.”, a adăugat Camelia Ganga, Brand Manager Fashion Days.