EY anunță colaborarea cu UiPath, furnizorul de soluții software de automatizare a proceselor (RPA) și de automatizare inteligentă (IA), prin care dorește să ajute organizațiile de la nivel global să implementeze și să beneficieze de avantajele tehnologiei RPA.
Astfel, EY pune la dispoziția companiilor software-ul UiPath ale cărui capabilități ajută organizațiile să dezvolte servicii noi sau să-și conecteze sistemele existente la tehnologiile digitale bazate pe roboți, în vederea creșterii vitezei, eficienței și pentru a-și îmbunătăți și transforma serviciile.
Această colaborarea face parte din strategia globală a EY, de automatizare inteligentă a companiilor, prin care să aducă mai multă valoare clienților prin furnizarea de soluții de business specifice fiecărui sector.
Vargha Moayed, liderul Centrului de Excelență în RPA și liderul departamentului de asistență în afaceri, EY România, spune: “Suntem foarte mândri că ceea ce a început ca o colaborare locală între EY România și UiPath a devenit acum una globală. Am construit un centru de excelență RPA în București pentru a ne putea ajuta clienții să profite pe deplin de această tehnologie care necesită nu numai cunoaștere tehnică, ci și o cunoaștere intimă a proceselor dintr-o companie și a felului în care ele pot fi optimizate. RPA este cu adevărat o tehnologie disruptivă care va fi o componentă-cheie a călătoriei digitale a oricărei organizații în anii ce vor urma.”
EY colaborează cu companii precum UiPath pentru a combina soluțiile inteligente de automatizare cu inteligența artificială (AI) și cu analiza inteligentă a datelor, astfel încât să fluidizeze transformările operaționale sau pe cele de la nivelul întregului model de business prin care trec companiile.
Compania EY este în acest moment unul dintre cei mai importanți utilizatori ai tehnologiei RPA, care folosește peste 1.100 de roboți în susținerea afacerilor și a clienților EY.
De exemplu, EY a colaborat cu UiPath pentru a ajuta un funizor global de asigurări să implementeze RPA și IA, printr-un demers adaptat la specificul industriei. Ca rezultat, asiguratorul și-a amortizat investiția și a redus ciclul de decontare a daunelor de la 10-15 zile la 1-2 zile, putând, astfel, să asigure o viteză și o eficiență crescute în serviciile prestate pentru clienți.
Daniel Dines, CEO și co-fondator al UiPath, spune:
“Prin colaborarea cu EY, ajutăm mai multe companii să conștientizeze că RPA este o oportunitate reală de a obține beneficii importante, de la performanța proceselor de business la îmbunătățirea marjelor operaționale sau, în general, la creșterea competitivității. Experiența de implementare a EY și abilitatea firmelor membre EY de a furniza acest tip de servicii prin care asistă organizațiile pe parcursul întregii călătorii RPA, de la definirea strategiei la îmbunătățirea continuă și inovare, sunt esențiale în furnizarea de capabilități noi către organizații. “
Specialiștii UiPath și EY România vor discuta mâine despre beneficiile pe care le aduce RPA în cadrul 2nd Automation Conference. Powering the next wave of white-collar automation.