Piața de proiectoare din România va continua trendul ascendent și în 2015. Astfel, dacă anul trecut Campionatul Mondial de Fotbal a susținut creșterea vânzărilor până la un total de aproape 10 milioane de euro, anul acesta investițiile din sectorul public și companiile din mediul privat vor fi principalele motoare de creștere ale pieței de profil. Ritmul în care au loc schimbările tehnologice, nevoia de a înlocui echipamentele de generație anterioară care se regăsesc în majoritatea companiilor, alături de ofertele avantajoase și numărul mare de dispozitive aflate în portofoliul producătorilor, vor determina reluarea investițiilor.

„Estimăm pentru 2015 o creștere de 10% din punct de vedere valoric a vânzărilor Epson în România. La nivelul pieței, un rol foarte important în creșterea de anul acesta îl are inovatia, mai precis specificațiile noi cu care vin brandurile în întâmpinarea nevoilor și dorințelor potențialilor clienți”, a declarat Simona Decuseară, Sales & Marketing Manager Epson pentru România și Bulgaria.

Segmentul de business va genera anul acesta cea mai mare pondere în vânzările de proiectoare. De asemenea, mediul educațional, deși nu a mai generat investiții majore pentru brandurile de proiectoare pe parcursul ultimilor ani, va relua achizițiile, în măsura în care noutățile tehnologice sunt tot mai necesare în unitățile de învățământ, iar obișnuința elevilor cu echipamentele electronice impune tot mai mult o schimbare a metodelor de predare în școli.

„În ceea ce priveşte segmentul consumer, există cu siguranță un interes crescut al celor care își doresc un proiector pentru acasă, însă adesea aceștia achiziționează un model destinat segmentului de business în loc de unul home cinema, din rațiuni legate de preț”, precizează Simona Decuseară.