Al doilea cel mai bine vândut brand de smartphone de pe piața spaniolă în 2015 a decis să ia cu asalt piața românească, aducând flagship-ul său, MIX. DooGee a intrat pe piața spaniolă în 2013 și, în doar doi ani, a devenit unul dintre cele mai bine vândute telefoane din Spania. Grație eficienței și designului modern, DooGee a devenit foarte popular în toată lumea, iar acum plănuiește să cucerească piața românească de smartphone-uri.
DooGee MIX este cel mai mic smartphone fără margini din lume și este disponibil atât în versiunea cu 4GB de RAM, cât și în versiunea cu 6GB de RAM. Gorilla Glass 5, cameră duală de 16 + 8MP, memorie RAM enormă, interfață simplă, ecran de o claritate uimitoare, durată de viață excelentă a bateriei și design impecabil. Iată câteva caracteristici greu de întrecut. Cel puțin la prețul pentru care se vinde modelul MIX. Smartphone-ul este disponibil în România, pe site-ul Emag.
Designul atractiv al telefoanelor spaniole DooGee, prețul imbatabil și performanța foarte stabilă sunt de nerefuzat pentru publicul tânăr. În plus, Valencia DG800 a devenit cel mai popular telefon pentru femei, în Malaezia, unde a cucerit inimile localnicelor, în 2015. DooGee este unul dintre cel mai bine cotate branduri de smartphone în Rusia și Algeria.
Micul brand chinezesc, care promite să ofere produse performante, cu aspect extraordinar, la preț convenabil, a avut un început modest în Spania, apoi a cucerit piața spaniolă, printr-un parteneriat puternic cu echipa de fotbal Villareal C.F. Parteneriatul cu echipa locală de fotbal s-a dovedit a fi rețeta ideală de succes pentru DooGee, care a intrat pe piața malaeziană, printr-un parteneriat cu echipa de fotbal locală, Johor Darul Takzim.
Anul trecut, DooGee s-a extins pe piața globală, concentrându-se asupra pieței din Africa. Se pare că DooGee și fotbalul au devenit inseparabile, dat fiind cel mai recent parteneriat, încheiat de compania spaniolă cu Premier League din Anglia. Circulă vorba că DooGee s-ar putea să lanseze o ediție specială Premier League a modelului său MIX.
POVESTEA DOOGEE
Brandul spaniol de smartphone-uri a atras atenția unui investitor chinez, în martie 2012, datorită caracteristicilor sale extraordinare. XinChao, Directorul General Executiv al Shenzhen Kavid Communication Apparatus Co.,Ltd (denumită și Shenzhenshi Kaiweide Tongxun Shebei Youxian Gongsi), companie producătoare de echipamente din Shenzhen, a preluat conducerea DOOGEE, la scurt timp după. Cu ajutorul companiei specializate în eficiență și design modern, DOOGEE a devenit popular în rândul tinerilor. Între timp, brandul a căpătat notorietate în urma parteneriatului de sponsorizare cu echipa de fotbal spaniolă Villarreal C.F., în Europa.
CONCEPTUL BRANDULUI
DOOGEE contribuie la piața globală de produse performante, grație aspectului impecabil, funcționării inteligente și „microinovației” produselor sale. Pornind de la conceptul brandului, „Conectăm oamenii și lumea”, DOOGEE este o marcă plină de entuziasm și de energie pozitivă, concentrându-se asupra experienței utilizatorului și oferindu-le oamenilor confort și bucurie.
ISTORICUL COMPANIEI
În februarie 2014, Fernando Roig, președintele clubului de fotbal, a semnat un contract de parteneriat cu Xinchao, Directorul Executiv DOOGEE, și cu DOOGEE Spania. [1] [2] Pe 24 februarie 2014, DOOGEE a lansat primul model de smartphone personalizat, DG 2014 VILLARREAL C.F. Limited edition. Mulțumită parteneriatului cu VILLARREAL C.F., DOOGEE a devenit furnizorul oficial de smartphone-uri al clubului, până în iunie 2015. „Am ales VILLARREAL C.F. ca partener pentru că spiritul Villarreal este înrudit cu spiritul DOOGEE. Atât noi, cât și ei au evoluat într-un timp scurt, prin muncă asiduă”, a declarat Directorul General Executiv al DOOGEE. DOOGEE a câștigat popularitate în rândul publicului spaniol, după încheierea parteneriatului cu VILLARREAL C.F., extinzându-se anul acesta în mai multe zone ale Spaniei.
În 2015, DOOGEE a decis să cucerească piața din Asia de Sud-Est. A pornit din Tailanda, unde a deschis un birou de reprezentanță și o serie de magazine online. După sponsorizarea celebrei echipe de fotbal din Malaezia, Johor Darul Takzim, DOOGEE a dominat piața cu o viteză amețitoare. De asemenea, Valencia DG800 a fost bine primit de publicația The Edger, una dintre cele mai importante reviste din Tailanda, fiind cel mai popular telefon destinat femeilor.
DOOGEE se extinde masiv pe piața globală, începând din 2016. Anul acesta, compania a deschis filiale și fabrici în Africa de Est, de Vest și de Nord. Extinderea începută în 2016 a sporit numărul de locuri de muncă pe piețele locale și al contribuțiilor la bugetele locale, în același timp. Pe scurt, DOOGEE contribuie la stimularea dezvoltării locale. În Algeria, DOOGEE a menținut o creștere susținută, de 20%, timp de 20 de luni. În plus, compania s-a poziționat a doua în topul livrărilor anuale în Algeria, cu peste 10.000 de magazine acoperite.