Grupul Orange a anunţat rezultatele financiare pentru anul 2014. Anul trecut veniturile Oranga România au ajuns la 909 milioane de euro, din care 233 milioane de euro în ultimul trimestru. Veniturile totale au înregistrat o scădere cu 2,7% faţă de 2013, din cauza impactului tarifelor de interconectare. Eliminând acest impact, creșterea veniturilor din 2014 față de cele înregistrate în anul anterior este de 4,2%.

La finalul anului 2014, Orange avea 10.531.000 de clienți, cu o creștere de 95.000 comparativ cu perioada similară a anului trecut.

În 2014, flexibilitatea si inovația au fost atributele sub care au stat ofertele de la Orange: abonamente destinate familiilor, care descoperă acum serviciile digitale împreună, abonamente menite să le aducă mai multe beneficii și servicii disponibile multiecran: pe telefon, tabletă, desktop, televizor, configuratorul online pentru abonamente, disponibil din luna octombrie pentru clienții cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, și oferta PrePay de sărbători, ocazie cu care am invitat clienții să se filmeze în timp ce dansau, și cele mai frumoase dansuri au fost incluse în spoturile TV.