Pentru a putea achita contravaloarea serviciilor de telefonie fixă, internet și/sau TV furnizate de Telekom Romania Communications, clienții trebuie să se prezinte cu factura la oricare dintre comercianții parteneri ai serviciului un-doi Centru de plăți, iar încasarea plății se face extrem de simplu, scanând codul de bare de pe factură.
„Ne bucurăm că unul dintre cei mai importanți operatori din România a ales să ne devină partener și să le ofere clienților posibilitatea de a-și achita facturile simplu și rapid, prin intermediul serviciului un-doi Centru de plăți”, a spus Călin Chira, Director de Vânzări al un-doi Centru de plăți.
Pe lângă Telekom Romania Communications, în momentul de față, portofoliul de furnizori de servicii de telecomunicaţii parteneri ai un-doi Centru de plăți mai include și Orange, Vodafone, RCS-RDS și UPC.
„Odată cu mărirea numărului de parteneri pentru care încasăm facturi, estimăm că ritmul de creștere a numărului de magazine partenere va spori și el, astfel că până la sfârșitul anului vom avea active aproximativ 6.000 de locații în care se vor putea plăti facturile”, a mai spus Călin Chira.
De la începutul anului și până în prezent, numărul de comercianți care au activ serviciul un-doi Centru de plăți a crescut cu aproximativ 240% la nivel național. Majoritatea acestora, peste 65%, sunt magazine de proximitate, în timp ce 15% sunt magazine tip autoservire, 12% sunt magazine specializate GSM, restul de circa 8% fiind reprezentate de chioșcuri, benzinării, magazine en-gros etc.