Clever Taxi, lider pe piața aplicațiilor de e-hailing din România, își dorește să ofere servicii de calitate atât pentru cei 800.000 de utilizatori, cât și pentru cei 20.000 de șoferi. Pentru a susține acest obiectiv, compania a înființat, în urmă cu doi ani, departamentul de Driver Quality, dedicat exclusiv îmbunătățirii experienței atât pentru șoferi, cât și pentru clienți.

Departamentul s-a desprins din echipa de suport iar, în prezent, este format din opt persoane care monitorizează constant activitatea tuturor șoferilor din aplicație. Efectele eforturilor constante de optimizare se văd în statistici: ratingul mediu al șoferilor este de 4,7*,iar rata de anulare a curselor de doar 0,5%.

Șoferii care nu se prezintă la comandă fără să aibă motive solide primesc sancțiuni, în funcție de istoricul conturilor, iar cei care scad în rating intră sub supraveghere atentă. În faza inițială, sunt îndemnați telefonic să își îmbunătățească activitatea și comportamentul. În eventualitatea în care lucrurile nu ajung la o rezolvare, aceștia sunt excluși din aplicație. Același regulament se aplică și pentru clienții Clever Taxi, astfel încât călătoriile să fie agreabile pentru ambele părți.

Clever Taxi își propune să fluidizeze traficul, să ofere o metodă rapidă și sigură de mobilitate urbană și să educe piața, astfel încât transportul cu taxi-ul să fie perceput ca o experiență plăcută, atât pentru șofer, cât și pentru client. Actualizările constante ale aplicației au condus la un timp mediu de 7 secunde pentru găsirea unei mașini, o distanță medie de 600m și un interval de sosire de 3 minute.

De asemenea, utilizatorii Clever Taxi beneficiază de CleverPay, cea mai rapidă și sigură metodă de plată cu cardul bancar a curselor de taxi. Retragerea sumei din contul afiliat se face automat iar utilizatorii pot introduce un prag de bacșiș standard pentru toate cursele. Tariful rămâne mereu același, indiferent de momentul zilei sau de fluxul de comenzi.

Clever Taxi este cea mai populară aplicație de comandă taxi din România, conform studiului ”E-hailling habits in Romania” realizat de MKOR în iunie 2018. Viziunea companiei și modul de funcționare a aplicației au făcut ca 86,2% dintre pasageri și 94,7% dintre șoferi să se declare mulțumiți și foarte mulțumiți de aplicația Clever Taxi (conform unui studiu intern de satisfacție, efectuat în august 2017).