Caffe River, una dintre cele mai importante firme distribuitoare de cafea din Cluj-Napoca, implementeaza ASiS ERP pentru a-si asigura platforma software de dezvoltare a companiei in urmatorii ani. Cu o cifra de afaceri de peste 2 milioane de lei, Caffe River estimeaza o crestere a acesteia in 2013 cu aproximativ 20%.
Oferta Caffe River ii diferentiaza de restul furnizorilor de cafea deoarece serviciile companiei constituie o garantie ca restaurantele vor oferi intotdeauna o ceasca de cafea perfecta. Printre serviciile oferite se numara programele de training specializate, reglarea optima a aparatelor, garantiile oferite pentru acestea sau reviziile periodice efectuate de personalul specializat Caffe River.
Motivul principal pentru care Caffe River a ales sistemul integrat ASiS l-a reprezentat necesitatea automatizarii fluxurilor agentilor de vanzari si evidenta detaliata a mentenantei aparatelor de cafea. Caffe River ofera aparate in custodie clientilor sai, realizeaza reparatii ocazionale asupra lor, iar toate aceste informatii se regasesc in timp real in cadrul sistemului ERP ASiS.
Cei 7 agenti ai companiei vor utiliza ASiSagent, aplicatia destinata automatizarii fortei de vanzare. ASiSagent utilizeaza tehnologie de ultima generatie, este integrat nativ cu ERP-ul ASiS si functioneaza atat pe platforma Android cat si IOS.
Preluarea comenzilor de la clienti se va face utilizand tablete dotate cu sistemul de operare Android, eliminandu-se astfel dispozitivele PDA, greu de utilizat. De altfel, costurile solutiei ASiSagent sunt cu 50% mai mici comparativ cu solutiile informatice clasice pentru distributie. Proprietatea de tip Autocomplete atasata anumitor campuri ale aplicatiei precum Clientii sau Nomenclatorul, sugereaza datele din ERP si ingusteaza pe masura tastarii, optiunile agentilor, eliminand astfel erorile de introducere date. Exista posibilitatea de a vizualiza datele din ASiS ERP,precum: soldurile clientilor, stocurile din depozit si preturile practicate conform contractelor. Exista posibilitatea de a prelua politicile de discount dictate de la sediu pentru anumiti clienti. O data introdusa o comanda de la un client in ASiSagent, ea apare in timp real si in sistemul informatic ASiS, urmandu-si in continuare fluxul in Contabilitate.
Datele centralizate permit analiza lor atenta de catre managementul companiei si consolidarea strategiei de dezvoltare a Caffe River.